"מרוב דובים לא רואים את היער"

בסדנה של תמרי היו שלושה layouts.
את השניים הראשונים מאוד אהבתי, ופרסמתי תמונות שלהן בהודעה הקודמת.
אל השלישי פחות התחברתי, ובחרתי שלא לעשות, אלא לעשות במקומו דף אחר.

מדובר על אוסף תמונות, באיכות נמוכה, שצולמו על ידי הגננת של עדי, בפעילות יומיומית שוטפת בגן.
עדי מופיעה בהן בדרך כלל יחד עם עוד ילדים ובהרבה מקרים היא אפילו לא בהכרח מרכז התמונה.

היה ברור לי שאני צריכה לגזור את התמונות.
את הרעיון לדף עיגולים ראיתי עוד קודם, במקום אחר, וכבר כשפיתחתי את התמונות ידעתי שהן מיועדות לדף כזה.

המחשבה המקורית הייתה לפרוס את התמונות העגולות על פני העמוד, קצת כמו בלונים, ולקשט.
כשהגענו לתמרי, היה לה דף עיגולים מקסים, שהפריסה שלו יותר מרוכזת, והתמונות לא מפוזרות בעמוד אלא מחוברות יותר במרכז.
בחרתי להכין את הדף הזה, כשפרט לחיתוך התמונות, את כל שאר העבודה כבר עשיתי בבית.

התוצר היא שני עמודים - כן, היו הרבה תמונות.
את העמוד הראשון אני יותר אוהבת - הוא קצת פחות עמוס, ואני גם אוהבת את דף הרקע מאוד:



חלק מהעיגולים הקטנים מודבקים בתלת מימד, ומוסיפים לו המון.

את הדף השני אני קצת פחות אוהבת.
אולי בעיקר כי אני לא אוהבת את הדף הבסיסי.
אחרי שעה של התלבטויות וחיפוש אחרי דף שיתאים יותר, פשוט התיאשתי והלכתי על זה (:
או שאולי פשוט שמתי תמונה אחת או שתיים יותר מדי?


אני לא בטוחה מה אני חושבת על הפריסה הזאת.
מצד אחד אני מוצאת בפריסה הזאת חן, במיוחד בעמוד הראשון.
מצד שני, המכלול יוצא מאוד עמוס, ובשורה התחתונה, לדעתי לא ממש ניתן להנות ככה מהתמונות.
זה פשוט יותר מדי בלאגאן, יותר מדי תמונות ובעצם, מרוב עיגולים לא רואים את התמונות ):

זה היה עמוד שנהנתי להכין, אבל אני לא רואה את עצמי עושה עמוד כזה בהמשך.
אני כן הולכת לחפש דוגמאות אחרות לעמודים עם עיגולים, כי יש בזה משהו ממש נחמד (:

תגובות

  1. תדעי לך שעשית לי את היום,
    אין דבר יותר כיף מלראות את הסקיצות שלי הופכות ליצירות אצל אנשים אחרים!
    מתה לראות את התמונות של הילדה המותק הזו:)
    יצא מקסים מקסים!

    השבמחק
  2. יצא מקסים! אני אוהבת את התוצאה!
    היה נעים להכיר בסדנא ולגשש את דרכנו יחד מהרחוב אל הבית :-)

    השבמחק
  3. שני הדפים מקסימים בעיני.
    אני חושבת שמעבר לזה שאהבת את הדף הראשון יותר כי הרקע יותר מצא חן בעיניך, יש משהו בסידור של הדפים בדף הראשון שהוא יותר מעניין, מאשר בעמוד השני, בו הן מונחות בצורה יותר של "גוש". בדף הראשון יש יותר תחושה של זרימה עם סידור התמונות והעיגולים.

    מאוד מאוד אהבתי את שניהם, בכל אופן, מאוד אוהבת את ה-LO הזה..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם