שפריצים

שני כרטיסים, קצת שונים מהסגנון הרגיל שלי, ואני ממש אוהבת!

כרטיס ראשון:


















כרטיס שני:













תובנות:

1. אני לגמרי בקטע של שפריצים של צבע, אבל לא ממש מסוגלת ליצור אותם לבד בהשפרצה ספונטנית (ומתפללת) עם מכחול, אז קניתי לי סט חותמות. הם לא שולחים לארץ, ואני הייתי מקובעת. ממש חייבת. אובססיה קלה שלא ידעה מנוח עד שהצלחתי להשיג אותם... סקראפרית אמיתית או לא? יקר מאוש באטסי, אבל זה הסט למי שממש חייבת (כמוני) קישור לחותמות באטסי.

2. חוזרת קצת להשתמש בתבניות ההבלטה שלי. בכל זאת עשיתי להן קופסה כזאת יפה, אז חייבים להשתמש, לא?

3. שילובים של ורוד ואפור - עדיין להיט.

4. מדבקות ואויתיות של יעל יניב, כרגיל (:

תגובות

  1. כבר יצא לי לראות את הכרטיסים האלו.. אבל עדיין מתפאלת מהם מחדש! אני אוהבת את מה שאת עושה ואיך כל פעם את מחדשת את עצמך ונותנת לנו השראה! תודה יעלי!!!

    השבמחק
  2. זה כל כך יפה שאין לי מילים!

    השבמחק
  3. כרטיסים קסומים! ואו! כל כך אוהבת!!!

    השבמחק
  4. כל כך , כל כך יפה! זהו. אין לי מה להגיד יותר.
    טוב נו.. איך את תמיד מוצאת בדיוק את הדברים הנכונים? סט חותמות השפריצים האלה - פשוט נהדר!!

    השבמחק
  5. יוווו אהבתי אותם בטירוף!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם