וולום, קופסה, כרטיס, הדרכה

בקבוצת הפייסבוק של רעות הועלה אתגר וולום.
זה גרם לי להוציא מההשקית את דף הוולום שרכשתי, רק כדי לגלות שהוא התעגל לו.
לא התחלה טובה להכרות עם חומר ):

הכנתי שני כרטיסים, בהם הולום משמש כחומר בבסיס של הכרטיס. אבל לא הייתי מרוצה מהם.
אז ביום למחרת חזרתי מלאת אנרגיה, והכנתי קופסה, כשהולוס לא משמש כבסיס, אלא כקישוט.


הנה הקופסה:

הבסיס אפור כהה (ולא שחור כמו שזה נראה בתמונה).



 והוולום המקשט כפרח:



הפריסה להכנת הקופסה:




הפריסה להכנת המכסה:




הכרטיס הראשון:




 והכרטיס השני:



תובנות:

1. חומר חדש עבורי. עוד לא גיבשתי דיעה. 

2. בתמונות בפינטרסט הכל נראה מושלם עם הוולום. אבל כשהעברתי אותו בתבנית הבלטה (בכרטיס השני) לא כל כך אהבתי את מה שיצא.

3. עניין הדבק מאוד בעייתי עם הוולום. כמו שנגה (גברת פם) כתבה בסקירה שלה על הדבקים שעובדים עם וולום - הדבק הנוזלי (טאקי) עושה בוולום גלים כשהוא מתייבש (אפשר לראות את זה בכרטיס הראשון). אז עברתי לדו"צ (בקופסה). שזה אומר שחייבים לכסות את אזור ההדבקה.

4. בכרטיס הראשון עצבן אותי שהפרח הקטן העליון יצא ממורכז. לא נעים לי בעין. 

5. בשני הכרטיסים רואים שהנייר התעגל לי בשקית. מעצבן.

6. הוולום התפנצץ בלי בעיה בפאנצים.

תגובות

  1. הכל יוצא לך יפה יעלי.. לא רואים בתמונה את כל ה"פאקים" שאת כותבת עליהם - לא את הגלים, לא את הבעיה בהבלטה ולא את העיגול.. כנראה בגלל זה גם בפינטרסט הכל נראה מעולה.. הקופסא שוס! תודה רבה על הנמידות!

    השבמחק
  2. הקופסא? ה ו ר ס ת !!!!!!! הכרטיסים מקסימים גם הם, במיוחד השני :)

    השבמחק
  3. הי יעל,
    תובנות שלי על תובנותיך...
    יצא שקימורי הוולום שיצא מהשקית היטיבו עם הפרח שעל הקופסא, נראה שזה נתן לו נפח בכיוון מעלה וזה יפה בעיני.
    הפרח הממורכז בכרטיס הראשון דווקא נראה טוב בגלל כיוון הפתיחה של הכרטיס, אם הכרטיס היה נפתח ימינה זה אכן היה מעצבן (מילים שלך :-) ).
    שמחה מאוד שמצאת מפלט לוולום בצד החזק שלך - הקופסאות - כי ככה הרווחנו מידות לקופסא חדשה.
    בתמונות הכל נראה נפלא, בדיוק כמו בפינטרס :-)

    השבמחק
  4. הכל פינטרסט פרפקט! לגמרי מושלם! לא מבינה איך שוב הצלחתי להידחף לפוסט שלך אבל הכבוד הוא שלי! ❤❤
    הקופסא הורסת!

    השבמחק
  5. הקופסא מקסימה והכרטיס השני הורס!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם