לוחות כתיבה - עדיין מתלהבת


שני לוחות כתיבה חדשים, לפי ההדרכה כאן.
אחד לאמא שלי, ואחד לדודה שלי.
נרשמה התלהבות מצד שתיהן (:

לוח ראשון:





צד שני:


והמעטפה פתוחה:




לוח שני:

לא מצאתי פנקסים בגודל A5, אז הגדלתי אותו קצת למה שכן מצאתי.



צד שני:



והמעטפה פתוחה:


ותמונות משותפות:





תובנות:

1. הדרכה משגעת לתוצר קליל ומהיר. 

2. לא עובר בתמונות כמה שהוא יפה. משהו בעובי של שלוש פנקסים ביחד עושה את הלוח כתיבה לממש מרשים.

3. עבדתי עם סטאק שיש בו דפים נהדרים, ואיכשהו השילובים שלהם לא עבדו לי טוב בלוח הראשון.
בלוח השני זה כבר מסתדר לי יותר טוב.

תגובות

  1. מושלמים!!!! אני מאוהבת

    השבמחק
  2. משגעים יעלי.
    נדמה לי שהשילוב הראשון לא הסתדר לך כי אלו לא "הצבעים שלך". בעיניי הוא מושלם ביותר! סטאק מדהים!

    השבמחק
  3. מקסימים! ומשמח לשמוע שבעידן הדיגיטלי שאנחנו חיות בו, נמשכת ההתלהבות מכלי כתיבה מסורתייים. יש! :)

    השבמחק
  4. שניהם מושלמים בעיני.. תוצר נהדר!!

    השבמחק
  5. מושלמים! פשוט מושלמים!!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם