ילקותיק של רחלי גזית

את זה שרחלי גזית היא אחד האנשים היותר חמים, מצחיקים ומוכשרים אני מניחה שכולם כבר יודעים.
ואתמול הצליח לי ובאתי בספונטניות לסדנת ילקותיק שלה.
הסדנה הפתיעה אותי לגמרי. חשבתי שאני יודעת איך להכין תיק שכזה. ואני כנראה אכן יודעת, אבל בשיטה שלי. מתברר שלרחלי יש שיטה אחרת לגמרי. סופר מגניבה! ומקבלים בסדנה המון טיפים מגניבים וטכניקות נהדרות.
מה אני אגיד לכם? היה לא פחות ממושלם!

תראו את התיק המושלם הזה:




ומלמעלה:


ובפנים:




תובנות:

1. סדנה זה פינוק לא נורמלי. במיוחד כשהמדריכה כל כך מקצועית ומצחיקה וחמה. ובמקרה הזה המחיר שווה לכל נפש, והתוצר מלא בטכניקות נחמדות ויוצא מרשים לגמרי. סופר מומלץ.

2. דפים 350 ג' לאקורדיאון הם מאוד מאתגרים. כמו שרחלי אמרה, בפעם הבאה אנסה דף במשקל 250 ג'.

3. שכחתי כמה שהצבע החום מהמם כרקע!

4. האבזם והידית - וואהו! סוpר מגניבים.

5. הילקוט גדול, אבל לא מדי (בערך 6½" על 9") ואני מתכננת להשתמש בו לאחסון תמונות שאני מדפיסה, לפני שהן מודבקות במיני אלבומים מתאימים. 

תגובות

  1. מושלם! סדנה זה פינוק והתוצר מושלם וזו סדנה מהממת!!

    השבמחק
  2. מהמם ממש יעל!
    לגמרי סדנה שווה!

    השבמחק
  3. דינה10.7.19

    תיק מהממממם. צבעים מקסימים, מאוד נעים לעין.

    השבמחק
  4. רוצה גם לעשות,
    מתי ואיפה יש סדנה כזו?

    השבמחק
    תשובות
    1. ממליצה ליצור קשר עם רחלי או עם רעות (:

      מחק
    2. הי ריש, הסדנה הבאה תתקיים ככל הנראה סביב חודש אוקטובר בחנות של רעות בצהלה. אשמח לשלוח לך פרטים ברגע שייסגר התאריך המדויק אם תתני לי כתובת מייל או טלפון (את יכולה לשלוח לי למייל: racheligazit@gmail.com)

      מחק
  5. התיק שלך מושלם, באמת, לא רק ביופי שלו אלא גם בביצוע המדויק. הספונטניות שלך השתלמה בעיקר לי שזכיתי בך.
    תודה על המחמאות והמילים המקסימות
    תודה שבאת
    והכי הכי- תודה שאת את!

    השבמחק
  6. מאד יפה!!!! וממש עושה חשק :)
    כל הכבוד על הפרגון...
    נכנסתי לבלוג של רחלי ואני רואה שם פרסומים לדסנת ילקותיק אחר, לא זה... איפה אפשר למצוא פרטים לסדנא עבור התיק הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפעת, הכי טוב ליצור קשר עם רחלי (:

      מחק
    2. הי יפעת. אני ממש שמחה שאהבת, הילקוטיק הזה קרוב ללבי <3
      הסדנה הבאה תתקיים ככל הנראה סביב חודש אוקטובר. אשמח לשלוח לך פרטים ברגע שייסגר התאריך המדויק אם תתני לי כתובת מייל או טלפון (את יכולה לשלוח לי למייל: racheligazit@gmail.com)

      מחק
  7. יעלי.. זה מקסים ועושה חשק. רואים שזו עבודה שלך - היא מדוייקת (ובטח הייתה גם מתוקתקת..) ויפהפיה. החום באמת יפה פה מאוד. קיצור.. מוכשרת!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם