אין דבר כזה יותר מדי פרחים

אין דבר כזה יותר מדי פרחים, נכון?
אז שיחקתי קצת עם הפאנץ פרחים 3".
הוא אחד הפאנצים היותר חביבים עלי.
מה שטוב בו זה שהוא מכיל פרחים בגדלים שונים, קצת כמו תבניות חיתוך,
אבל כל כך יותר מהיר לשימוש....



אז פינצצתי פרחים והתחלתי לסדר אותם לכרטיס.
אבל מה, הפעם לא בא לי שזה יהיה שטוח...
אז שיחקתי קצת עם המכשיר הזה: כלי הבלטה 2 קצוות.
תראו איזה אפקט נהדר הוא נותן לפרחים:


מדבקות Tea&Soda של אורי תמיד משלימות לי את הטאץ האחרון בכרטיס.

ולמי שלא מכירה את מכשיר ההבלטה, הדרכה קצרה לשימוש בו:
זה ממש פשוט ולוקח שתי שניות.
אני לוקחת פרח מקרדסטוק רגיל, ושמה בכף ידי.
אני מעגלת את כף היד, כאילו כדי ליצור קערה קטנה.
לוקחת את מכשיר ההבלטה, בצד של העיגול הגדול יותר,
ופשוט לוחצת ועושה כמה סיבובים קטנים במרכז הפרח:



הלחץ גורם לעלי הכותרת להתרומם מעט.
תראו כמה שזה שונה מהפינצוץ הרגיל של הפרחים (:



את הפרח מדביקים לכרטיס רק במרכז הפרח, כי א נשים דבק על עלי הכותרת זה מן הסתם ישטח אותם ויאבד את האפקט.

הסוד בסידור הפרחים ביחד הוא לצופף אותם מעט, כדי שכאילו יכנסו טיפה אחד לתחום של השני....
רואים איך הפרחים כאילו עולים קצת אחד על השני?



בהתאם לגודל ולצבע של הפרחים פיזרתי נקודות אפוקסי במרכז כל פרח, והוספתי כמה מסביב כדי להשלים את המראה. ואני לגמרי אוהבת את הכרטיס המתוק והמהיר הזה (:


תובנות:

1. אני אוהבת סטים של פריט בגדלים שונים, אבל בדרך כלל אין לי סבלנות להעביר את תבניות החיתוך כמה פעמים בביג שוט. מה שגורם לי מדי פעם לקנות פאנצים בכמה גדלים שונים. הפאנצ הזה חריג בכך שהוא מאחד כמה גדלים שונים של פרח באותו פאנצ. אמנם הפאנצ גדול מאוד לאחסון, אבל מצד שני הוא מחליף לי 4 פאנצים, והגדלים של כל הפרחים בתוכו טובים. לא גדולים מדי. בדיוק כמו שאני אוהבת.

2. מכשיר ההבלטה הזה ממש לא יקר, ומוסיף טאץ של נפח לעבודה. ממש נחמד לשחק איתו.
תראו למל כמה הנפח של הפרחים מתקבל יפה על קופסה.

3. מדי פעם הפרחים "מתיישרים". תמיד אפשר לעזור להם קצת עם האצבעות להתעגל שוב.

4. זה לא יהיה עיון טוב להכניס את הכרטיס למעטפה כי זה ישטח את הפרחים. צריכה לנסות להכין תגית איתם, ואז היא פשוט קשורה למתנה בחוץ...


תגובות

  1. נהדר !!
    אבל... איזה פאנצ' זה ?
    לא ראיתי כזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מאיה.
      יש בפוסט קישור אל הפאנץ:
      http://bit.ly/36JcZ0r

      מחק
  2. מושלם!!! כמו כל פרי יצירתך😍

    השבמחק
  3. דינה10.11.19

    מקסים, פרחים בטוב טעם!!

    השבמחק
  4. מהמם יעלי.. פרחים זה תמיד יפה ומשמח..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם