מתלה מגנטי - הדרכה

אז יש לנו זוכה בהגרלה של שבוע שעבר. תודה לכל המשתתפות. 
אתן מהמממות ומרגשות אותי בכל פעם מחדש.
הזוכה היא ofir shiloh (תגובה מספר 9). אופיר צרי איתי קשר לקבלת הפרס (:

מתלה מגנטי מקסים למקרר או לדלת כניסה לבית.
ניתן לתלות עליו תמונות או פתקים.

תראו כמה שזה מקסים:



מבט מקדימה:



פינה שמאלית:



פינה ימנית:



וסתם תקריב בשביל הכייף:




הדרכה:

המתלה:

שני ציפבורדים בגודל 3" על 3".
שני דפי בסיס בגודל 3" על 3".
שני דפי מגנט בגודל 3" על 3".

נדביק את דפי הבסיס על צד אחד של הציפבורדים, ואת דפי המגנט על הצד השני של הציפבורדים.

בעזרת מעגל פינות חזק (crop-a-dile) נעגל שתי פינות נגדיות.

דף מדוגם בגודל ⅞2" על ⅞2".
בעזרת אותו מעגל פינות נעגל שוב שתי פינות נגדיות.
נדביק.

בכל ציפבורד נעשה חור בפינה אחת שלא עיגלנו.
ניקח חוט אופים באורך כ- 18", ובעזרת ניטים נחבר אותו לכל אחד מהציפבורדים (נשחיל את החוט בתוך החור, נמקם ניט ונמעך את אותו מעל החוט ככה שהחוט יתפס בתוכו).

הכרטיסיות:
שלושה דפי בסיס בגודל ½4" על 3".
שלושה דפים מדוגמים בגודל ⅜4" על ⅞2".
נדביק אותם אחד לשני.
על הכרטיסיות אפשר להדביק תמונות.


אטבים מעץ:
אני השתמשתי באטבי עץ בינוניים בצבע טבעי.
3 פיסות נייר מדוגם בגודל ¾1" על ¼".
נדביק על כל אטב נייר מדוגם.
(שימו לב שיש אטבים בגדלים שונים. במידה ויש לכן אטבי עץ בגודל אחר אתן צריכות למדוד את האטב ולחתוך נייר מדוגם בגודל שמתאים)


תובנות:

1. מתנה קטנה ומקסימה לתשומת לב למארחים.

2. בחרתי למתלה דף שאני כל כך אוהבת, שלא היה מקום לקישוטים. צריכה להכין גם מתלה מדף רגוע שיאפשר לי לקשט (:

3. אפשר לשחק עם הגדלים. רק שימו לב שהפרופורציות יהיו כאלה שהמתלים יחזיקו את הכרטיסיות.

4. לא חייבים להכין כרטיסיות. אפשר פשוט לשים פתקי ממו. אבל אני מוצאת שככה זה יותר יפה.

5. צריך לנקות דחוף את דלת הכניסה הלבנה שלי (:

תגובות

  1. נטע דביר21.12.19

    המתלה פשוט מושלם! כולל המדוגמים והכרטיסיות!
    והצחקת אותי ממש עם התובנות שלך הפעם: -)

    השבמחק
  2. מקסים!
    מאמצת את הרעיון לחדר ילדים- לעבודות מהגן...

    השבמחק
  3. דינה23.12.19

    רעיון מקסים יעל!

    השבמחק
  4. מושלם ומקסים,תודה רבה רצה להכין

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם