הגרלה!!!

אחרי שהייתי מנוטרלת שבועיים בלי מחשב אני יכולה להגיד בכנות שהתגעגתי.
הבלוג (ואתם) לגמרי חלק משגרת חיי, ומשגרת הסופ"ש שלי (:

אז היום סוף סוף אני יכולה לפרסם את הפוסט שתכננתי להעלות לפני קריסת המחשב, ובו סט של פנקסים, שבו תוכל לזכות אחת מכן (: 


כדי להשתתף בהגרלה כל שעליכן לעשות הוא להשאיר תגובה כאן בבלוג. תקפידו לכתוב את שמכן.
ביום שבת הבא אגריל זוכה שתקבל את הפנקס הגדול ואת אחד משני הפנקסים הקטנים במתנה.

תמונה של סט הפנקסים:






הפנקס הגדול בגודל A5:



תראו מקרוב את הסגירה המעלפת שלו:



וככה נראים הדפים בפנים (כן כן, הדפסתי לבד בבית דפוס):



הפנקסים הקטנים:

קולטים את הטבעות המהממות האלה של הפנקסים? איך לא הכרתי אותן קודם???
לגמרי מושלמות לפה, וגם טובות לכל מי שאין לה סינץ או מכשיר כריכה אחר.







ולבד כי לא עמדתי בפיתוי:





בפנקסים הקטנים שמתי דפי מדפסת שחתכתי לגודל ½2" על 4":



ומאחורנית:




תובנות:

1. כל הפנקסים עם כריכת ציפבורד קדמית ואחורית.

2. הפנקס הגדול עבה! אני ממש אוהבת. יש פה 150 עמודים בערך אני מניחה. לא ספרתי.

3. שלושת הטבעות המחוברות של הפנקסים הקטנים הם להיט, ואני לגמרי מתכננת להכין איתם גם מיני אלבום. ולא, אין לי את המחורר המתאים. סימנתי פעם אחת איפה צריכים להיות החורים, ויצרתי לעצמי מעין שבלונה שלפיה חיררתי חורים עם מכשיר קרופ-א-דייל רגיל. זה מאפשר לחורר הרבה יותר דפים בפעם אחת.

4. סטאק נסיכות מושלם ושמח - Imagine That (תודה למורן המילטון שהזכירה לי איך קוראים לסטאק).

תגובות

  1. פנקסים מקסימים. עושה חשק לעשות, חבל שאין לי סינץ. תודה על ההשראה, ההדרכות והשיתופים, שרה כרמלי

    השבמחק
  2. יפהפה כל כך!! הסטארט היה מוכר לי כי עשיתי איתו אלבום אבל אין ספק שאת מוציאה מכל סטאר את המיטב שבמיטב. פשוט קסום. ⁦❤️⁩

    השבמחק
  3. נפלא! הולכת לייצר כמה סטים כאלה לכל מיני פרידות שיש לי השבוע 😊

    השבמחק
  4. שירה ימה ניר14.12.19

    מדהים כמו כל דבר שאת יוצרת! הכי אשמח לפנקס לקראת חזרה לעבודה אחרי חופשת לידה :)

    השבמחק
  5. מהממים ושימושיים.
    ממש בא לי להכין גם.

    השבמחק
  6. השראה רק לי אין סניץ

    השבמחק
  7. דניאל בוכמן Danielle Buchman
    מקסים מקסים!
    יש לי את רוב החומרים להכין, אולי עכשיו סוף סוף אחנוך את הסינץ שלי!!
    ממש מחזיקה אצבעות שאולי הפעם יהיה לי מזל ואזכה בהגרלה ❤

    השבמחק
  8. צבעוניים עדינים ושימושיים תמיד!מוכשרת ואלופה ותודה על כל ההדרכות שאת מעלה��

    השבמחק
  9. מהמם!מקווה לזכות למרות שעדיין לא מבינה איך אפשר להשתמש בהם ולא רק ללטף... ofir shiloh

    השבמחק
  10. לירן ברדה14.12.19

    וואו וואו וואו! פשוט מושלמים!! פתרון הטבעות המחוברות מהמם לכאלה בלי סניץ (כמוני��).

    השבמחק
  11. מושלם מדויק ואסתטי כמו תמיד !
    תודה על רעיונות שימושיים לכל מתנה ועל הדרכות ברורות ומוקפדות.
    אין עלייך...

    השבמחק
  12. מהמממממממם!!!! הלוואי ואזכה :) אחד אשמור לי ואחד אתן לבת שלי שמתחילה להתמכר לאט לאט
    ברדן מאיה

    השבמחק
  13. סטים מהממים, רוצה להכין בעצמי. עושה חשק לעוד...
    מיטל יוגב

    השבמחק
  14. מהמם!
    מתכננת להכין לי כאלו בקרוב.
    תודה על ההשראה!

    השבמחק
  15. פשוט נפלאים! צריכה כאלה צמודים אלי בתיק וליד המיטה לרישום רעיונות שצצים להם. דליה הראל.

    השבמחק
  16. מקסים ממש (כמו כל דבר שיוצא מתחת לידיך) אשמח לזכות. נועה שחם דקל

    השבמחק
  17. עפר פרסין14.12.19

    פנקסים מקסימים! חבל שאין לי את המכשירים להכין בעצמי. אשמח מאוד לזכות בהם.
    עפר פרסין

    השבמחק
  18. פנקסים נפלאים!
    אוהבת את טביעת ידך בכל עבודותיך. תודה רבה על ההדרכות הנפלאות.
    מירה קרן

    השבמחק
  19. אנונימי14.12.19

    מהמם! היצירות שלך וההשראות... תודה על ההדרכות!☺️
    כבר ממש מדגדג לי לקנות סינץ'...(מלי נתן)

    השבמחק
  20. וואו מושלמים אחד אחד! אשמח לזכות , נילי מולד ��

    השבמחק
  21. יערה14.12.19

    הפנקסים משגעים, כמו כל דבר שאת יוצרת! נראה לי שעם כל פוסט כזה שאת מפרסמת, המוטיבציה שלי לרכישת סינץ' עולה... יערה אברהם

    השבמחק
  22. איזה פנקסים חמודים! כל כך אוהבת את היצירות שלך, תמיד עושה חשק ליצור.
    שירה קינן

    השבמחק
  23. הילה שביט14.12.19

    זה כל כך כל כך כל כך מושלם
    בא לי שתעשי ערב יצירה שכולנו נכין כזה
    פשוט מושלם

    השבמחק
  24. אני אני אני !
    כן, גם אני רוצה! אז מה?!
    אל תשפטו 🤣
    כרגיל, ידי זהב ודפים מושלמים
    אין עלייך יעלי ❤️♥️💗
    כן כן , זו אני, מורן
    מחזיקה לעצמי אצבעות

    השבמחק
  25. עינת גוטמן14.12.19

    סט מושלם של פנקסים! מהממים בעיצובם ובצבעיהם! אלופה!

    השבמחק
  26. מקסים והטבעות פתרון מדליק

    השבמחק
  27. מקסימוש ❤
    תודה על כל ההדרכות הנהדרות
    דפנה פלצ׳י (dafna palachi)

    השבמחק
  28. אין מצב שאני מפספסת יופי כזה.
    ג-ל-י כ-ץ... העדפתי ליתר בטחון לאיית כל אות בנפרד.

    השבמחק
  29. כרגיל עבודות מלאות השראה וקסם, תמיד צבעים נעימים לעין, וכסט - זה עובד ובגדול :) שרי מימרן

    השבמחק
  30. נעמי פורסט14.12.19

    זה כל כך יפה. והטבעות!!! עכשיו יכולה לתכנן לעצמי איך לפתור חלקית את מחסור הסינץ׳
    תודה על היכרות
    נעמי פורסט

    השבמחק
  31. תהילה גרינגרס14.12.19

    הטעם שלך משגע כמו תמיד! ואיזה כיף שמצאת פתרון לנטולות הסינץ (בינתיים ;))! תודה!!

    השבמחק
  32. פנקסים נפלאים. תמיד כיך לראות את העבודות שלך - דבורה כהן

    השבמחק
  33. Shani Brem Manor14.12.19

    פנקסים מהממים, וגדלים מעולים.
    כמו תמיד כייף לקרוא את הבלוג ואת ההדרכות שלך

    השבמחק
  34. מהמם. תודה על הבלוג הזה (ההשראה, הפשטות, החיוך).
    מיה לאון

    השבמחק
  35. העבודות שלך מהממות ! אני נהנית לקרוא את ההדרכות שלך ואף ליצור בעזרתן. תודה על ההשראה והמעוף.
    הרעיוו לטבעות לשימוש גם למי שאין לו/ה סינץ פשוט נהדר!
    בתיה בן יעקב

    השבמחק
  36. דינה צ15.12.19

    מהמם יעל. שלושתם יפייפים! מחזיקה אצבעות (:

    השבמחק
  37. מקסימים ושלישיית הטבעות זו פשוט הברקה מעולה

    השבמחק
  38. מקסים. תודה על הבלוג ועל כל השיתוף

    השבמחק
  39. הם מושלמים, ממש מרשימים. אני עכשיו בתקופת למידה למבחן, אז אין זמן ליצירה, אבל יש צורך בפנקסים ;-)
    נגה בורוכוב

    השבמחק
  40. הפנקסים מקסימים! כמו כל העבודות שלך שאותן אני מאד נהנית לראות!

    השבמחק
  41. שטערני15.12.19

    מיוחד ממש! כל פעם שאני מכינה מתנה למישהי, אני חושבת לעצמי איך אני הייתי מרגישה לקבל כזאת מתנה, אולי אזכה בהגרלה:)
    ופשוט אין לי מילים לתאר את הערכה על ההדרכות המיוחדת והברורות כ"כ!!!
    המון המון תודה!
    שטערני.

    השבמחק
  42. הפנקסים מעלפים . לא עובדת בנייר אבל עוקבת אחרייך תמיד

    השבמחק
  43. מהממים!
    אירית פלדמן

    השבמחק
  44. אנונימי15.12.19

    מקסים! תודה על השיתוף :) ענבל סבג

    השבמחק
  45. מהמם יעלי!! רעיון נהדר.. והדפסת הדפים בבית דפוס.. שוס!

    השבמחק
  46. תרי ג'נה15.12.19

    תודה רבה על כל ההדרכות שלך, למדתי ממך המון,
    פנקסים מקסימים.

    השבמחק
  47. הם כל כך יפים .

    השבמחק
  48. מושלמים כמו כל היצירות שלך!!!

    השבמחק
  49. וואוו מדהים! בדיוק התחלתי ביום שישי פרק חדש בחיים המקצועיים ובתקווה גם באישיים, וסט פינקסים מושלם שכזה ייתן לי את הדחיפה שאני צריכה!
    אלמוג יעקבסון

    השבמחק
  50. משגע,כמו כל דבר שאת עושה וגורמת לכולנו להעתיק אותך.
    צופה עכשיו שגעת חדשה ברשת.

    מיטל קורצקה

    השבמחק
  51. פינקס כזה קטן - שלמות!!!
    ולא בשביל לכתוב בו, רק ללטף!
    חלום להגיעה לדיוקים כמו שלך!
    רגינה

    השבמחק
  52. פנקסים מושלמים! אהבתי מאוד

    השבמחק
  53. יעל זה מושלם!! כל מה שאת עושה מושלם!

    השבמחק
  54. כל כך את , כל כך יפה ומיוחד !! את לגמרי השראה :)

    השבמחק
  55. מושלם ומקסים כל כך!!!
    ועד שאזכה לנסות להכין בעצמי,אשמח למודל אישי :-)
    המון תודות על השיתוף! אושרת.

    השבמחק
  56. שלומית קליין15.12.19

    פנקסים יפיפיים!!

    השבמחק
  57. מוששששש!!!!
    אין ספק שאת חלק משגרת הסופ"ש שלי.
    הילדים והבעל עוד ישנים ואני עם קפה מכייפת לי באתר שלך
    סיגל עברון

    השבמחק
  58. שלישיה מקסימה, עושה חשק להכין גם

    השבמחק
  59. עבודות מקסימות ומעוררות השראה, כרגיל!
    אשמח לזכות בהגרלה :)

    השבמחק
  60. איזה פנקסים מדהימים. עבודה מושלמת ושילוב צבעים מהמם. מקווה לזכות

    השבמחק
  61. התוצרים מדהימים ומזמינים. שוכנעתי סופית לרכוש את הסינץ.
    תודה על הדרכות כייפיות

    השבמחק
  62. מקסים וענוג כהרגלך
    אשמח לפינה סודית חדשה לשירבוטי לב

    השבמחק
  63. יעל הקונדסית
    שלושת הפנקסים מרהיבים הצבעים מאד נאים בעיניי. ובכלל כל ההדרכות שלך , ברורות מדוייקות ונותנות לי השראה והרבה מוטיבציה ליצירה.
    אילנה גנץ

    השבמחק
  64. פנקסים מדהימים שעושים חשק לקנות את הסינץ
    אשמח להשתתף בהגרלה - עינב מנור
    יום מקסים

    השבמחק
  65. אשמח לזכות בפנקס ...מהמם

    השבמחק
  66. יעל, עבודה מעשה ידיך זה המתנה שהכי שווה לקבל!
    נדין ❤️

    השבמחק
  67. Orit Rubisa16.12.19

    וואו וואו!! גם אני התגעגעתי!! משגעים אחד אחד הפנקסים והסגירה הזו-מהממת!!

    השבמחק
  68. אם יש פנקסים כאלו לא צריך בכלל מחשב...
    כרגיל עבודות מקסימות שבדרך כלל פותחות ליין צבעוני אצל כולנו ��

    השבמחק
  69. אנונימי16.12.19

    ואו אשמח לזכות ❤️
    חגית דבורה
    HAGIT DVORA ��

    השבמחק
  70. מושלם....אני אשמח.
    טלי אוחיון לביא

    השבמחק
  71. מלכת ההדרכות! יופי של פנקסים והדיוק שלך זה משו משו.

    השבמחק
  72. מקסים ושימושי ❤
    בת אל תבורי
    מעריצה של הבלוג 😘❣

    השבמחק
  73. יופי של פינקסים יעלי. את מוכשרת ויצירתית כל כך. ההדרכות שלך עושות לי תמיד חשק להכין כאלה. ☺

    השבמחק
  74. Shirly tsur18.12.19

    פנקסים שובי לב!
    המון תודה על הדרכות קלות, יצירתיות ומעוררות השראה❤

    השבמחק
  75. מיטל טורי18.12.19

    זה מהמם.
    ויהיה ממש מושלם אם אזכה בהן.
    עשית לי חשק לנסות גם.
    גם אני ללא סינץ אז תודה על הרעיון

    השבמחק
  76. אלה ארבל24.12.19

    אהבתי מאוד את הפנקסים.
    אוהבת גם את הבלוג מאוד מאוד
    ����❤

    השבמחק
  77. וואו, אשמח לזכות..
    אילנית עמרני

    השבמחק
  78. מושלם. איזו בחירת צבעים. עבודה עדינה ויפא

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם