קופסה עם אבזם

הקופסה עם האבזם היא עוד תוצר מושלם מהמפגשים עם קרן וסמדר.

זאת קופסה בת שתי קומות, כשהקומה העליונה מתלבשת יפה על התחתונה, אבל היא עצמאית לגמרי ונשלפת ממנה .

הקופסה עטופה באפלין, ומדוגמת קלות. היא בגודל ¾8" על ½4" והגובה שלה ¾3". פרופורציות נהדרות.

והאבזם שלה מגניב! קרן גורמת לי לאט לאט (טוב נו, מהר מהר) להתאהב בפרזול. אין ספק שזה נותן טרץ שלגמרי מקפיץ את העבודות.

הקופסה סגורה:

רואות את ההמשכיות של הדיגום?


ופתוחה:


רואים שהקומה העליונה יושבת על התחתונה?


הנה שלפתי את הקומה העליונה לגמרי החוצה:


ועכשיו ריקה:




ומאחורנית - רואים את ההמשכיות של הדיגום?






וכן, היא לגמרי סט של הקופסה עם הקופסאות (הפרוייקט משבוע שעבר).
תראו איזה מגניבות הן ביחד:





ועכשיו תראו איזה מהממות הקופסאות של קרן וסמדר.
אני יודעת שכבר אמרתי את זה, אבל לא מפסיק להדהים אותי איך כל אחת נותנת לתוצר שלה טאץ משלה והתוצרים יוצאים שונים לגמרי (:




תובנות:

1. כשעובדים עם קרו וסמדר העבודה עם האפלין תמיד נראית מאוד פשוטה. יחד עם זאת, אני לא מצליחה להריע לרמות הדיוק והגימור שלהן. אז מה? אני נהנית ויוצאים לי תוצרים שאני אוהבת (:

2. הקופסה בגודל ¾8" על ½4" והגובה שלה ¾3". היא מגניבה לגמרי בתור קלמר.

3. הקומה העליונה יושבת מעל התחתונה, אבל היא מחזוקת ויציבה שם. היא מתיישבת עליה כשהיא כאילו קצת נכנסת לתוכה. אני ממש אוהבת את הקונספט.

4. דיגום ממש לייט, אבל אני ממש אוהבת. מה גם שיצא סט משגע אם הקופסה הם הקופסאות (:

5. אני ממש ממש חזר בענייני המשכיות הדיגום בתקופה האחרונה (:

6. סטאק משגע של קרן - Perfect Day. 




תגובות