אלבום-תיק

במפגש יצירה עם אורלי וילנסקי חיפשנו לגוון, והגענו אל אלבום שהוא תיק. 

תראו כמה שהוא מדליק!

יש לו כריכת ציפבורד,  והוא בגודל ¼7" על ½8".

החלק המרכזי של האלבום בנוי על מנגנון של קלסר, מה שמאפשר לשלב בו כמות משתנה של דפים, לפי הצורך האישי שלכן.

האלבום סגור:


ידית מגניבה שעשויה מקרפטקסט:


ומהצד:


הנה התיק פתוח.
רואות את מנגנון הקלסר?


ותקריב:


והנה כל האלבום פתוח ופרוס:


בחלק התחתון יש שני כיסים, שבהם משולבות כרטיסיות.
מעל הכיס הקטן בנוי מפל:


הסגירה הפנימית והחיצונית של המפל עושה שימוש בכרטיסיה:



והמפל עצמו שומר על המשכיות בדיגום:


וככה הוא נראה בפנים:


והנה הכרטיסיות שבכיסים:


והצד השני שלהן:


נעבור אל החלק המרכזי של האלבום:


החלק המרכזי מכיל את מנגנון הקלסר.
בדף הכי עליון שלו שילבתי מפל אינטראקטיבי. הדרכה כאן.


הנה הדפים השונים של המפל:





שאר הדפים מכילים מקומות לתמונות:






מתחת לדפים שיושבים על מנגנון הקלסר מסתתר כיס נוסף עם כרטיסיה:


הנה היא סגורה:


והנה היא פתוחה:


והנה הכריכה האחורית:



תובנות:

1. המבנה מדליק וצעיר, ואני אוהבת את הרמיזה לתיק.

2. תודה לקרן פרפרים שעזרה לי עם ניטים לחיבור הידית. קרן את אלופה.

3. חסרה לי ⅛" בשדרה, וכתוצאה מכך התיק לא עומד ישר לגמרי. אם אכין עוד אחד, אתקן את המידה.

4. מנגנון הקלסר מגניב לגמרי לשימוש בצורת אלבום. עשיתי בו כבר שימוש כזה בעבד באלבום המהמם שהכנתי לאמא שלי כאן.

5. סטאק משגע של קרן - Perfect Day. 

תגובות

  1. תובנה 3 זו תובנה חדשה, פעם היית כותבת "לגמרי אכין עוד אחת" או לחילופין "לא מתכוונת להכין עוד אחד"... 😉
    אז "אם" תכיני עוד אחד, תקראי לי? 😉

    השבמחק
    תשובות
    1. רונית את קורעת (: ואת יודעת שאת תמיד מוזמנת, את רק עסוקה מדי ):

      מחק
  2. אוייש, נשלח לי פני שכתבתי....
    יצא מהמם!
    את מתחילה לשחות עם צ'יפבורד, השארת אותי הרחק מאחור...

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש ממש ממש לא (: את בליגה אחרת לגמרי עם ציפבורד (:

      מחק
  3. וואווו משגע כמו כל דבר שאת יוצרת. אין עליך ולא יהיה בעולם!!!!

    השבמחק
  4. אלבום מושלם במראהו ומרהיב בדפיו. אהבתי מאד

    השבמחק
  5. אלבום יפהפה.. אני אוהבת את התובנות שלך.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם