מרסי

האמת היא שהתאהבתי בשנייה שראיתי את העבודה של מירב מור לאתגר מתוק.

וכמובן שהזמנתי את החותכן גם לעצמי.

וכמה לא מפתיע, הוא הגיע, והתיישב לו על המדף עם שאר החברים ):

מאחר שהסטאק של טניה כבר היה פתוח לי על השולחן (מהמחברת שהכנתי אתמול) אז חשבתי למה שלא נעשה גם את הקופסאות הקטנות האלה לשוקולדים?

תמונה קבוצתית:


כל זוג בנפרד:



תודה שזה כל כך פוטוגני!



תובנות:

1. ממש ממש ממש חמוד. ולוקח ממש כמה רגעים של עבודה.

2. אף פעם לא היה לי חותכן להכנת קופסה. זה לגמרי מדליק ונח. כמובן שזה מתאים רק לקופסאות קטנות (:

3. מאוד הפריע לי ל"בזבז" על כל קופסה חצי דף בסיס. אז במקום שהתבנית תוציא לי חלק אחד גדול מחובר כמו שהיא מתוכננת:


השתמשתי בשתי חתיכות קטנות של נייר (יש לי שאריות בלי סוף), והנחתי אותן כמו הריבוע האדום בתמונות, ופשוט העברתי פעמים בחותכן.


בצורה הזאת, בחלק שנחתך בתמונה הימנית יש לי בגב הקופסה לשונית קטנה שאליה אני מדביקה את הגב עצמו שהוא החלק שנחתך בצד שמאל.

4. תובנה נוספת, כשחתכתי את המדוגמים, חתכתי בבת אחת את הגב ואת החזית. הם משלימים אחד את השני בול ווזה מאוד חסכוני:

5. יותר קל להדביק מדוגמים לפני חיבור הקופסה, אבל זה גם אומר שיראו את הלשוניות בתוך הקופסה. לא קריטי, אבל מי שאוהבת גימורים יותר יפים, אז עדיף לדגם אחרי חיבור הקופסה.

צילמתי לכן מקרוב כדי שתראו את ההבדל.

הקופסה מימין - קודם מחברים אח"כ מדגמים.

הקופסה משמאל - קודם מדגמים ואח"כ מחברים.

רואים שבצד ימין הגימורים יותר יפים ואלגנטיים?


6. לא טרחתי לדגם את הדפנות. חלקים קטנטנים ומעצבנים שממש לא קריטים בעיני (:

7. קשה להדביק את הצופציקים הקטנטנים (השלב הראשון של חיבור הקופסה), ותאכלס, הקופסה לא באמת מחזיקה עומס כבד. אם זה ממש מעצבן אותכן פשוט תתעלמו מהם, או אפילו תחתכו אותם. לא ישימו לב וזה מאוד יקל על העבודה.

8. עוד משהו שיקל על העבודה פה זה הדבקה עם דוצ. פשוט לא צריך להמתין לייבוש ולהחזיק את הקופסה בנתיים...

9. תראו כמה המדבקות של אורי והנקודות אפוקסי מוסיפות לטאץ הסופי.

10. סטאק Its Time For A GetAway של טניה סול.


תגובות

  1. תובנות שלי:
    1. תמיד אצלך הכל נראה יפה יותר
    2. התיאור שלך מדוייק ומתאר בדיוק את התחושה שלי כשעבדתי עם החותכן.
    3. תודה

    השבמחק
  2. תודה על הטיפים. ממתינה לחותכן שלי .
    קופסאות ממש יפות ומדוייקות לתשומת לב

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לשמוע שאהבת אורית (:

      מחק
  3. נפלא, כמו כל העבודות שלך. ממתינה לחותכן שלי
    דבורה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה דבורה. מחכה לראות איזה קסמים תעשי איתו (:

      מחק
  4. אין עליך!! אפילו על חותכן כזה פשוט יש לך תובנות חכמות שמדייקות את תהליך העבודה לשלמות!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מהממת את אפרת (: תודה רבה (:

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם