מסגרת מדורגת עם כיס X 2

ריגשתן אותי מאוד עם התגובות להגרלה המחברת.

אני יודעת שאני קצת "מכריחה" אותכן, כי אי אפשר להשתתף בהגרלה בלי להגיב... אבל שתדעו שבימים מבואסים (ולמי אין כאלה?) אני חוזרת אל פוסט כזה, מלא תגובות חמות ומחממות, וממלאת את ליבי באור (: 

אז תודה לכן.

יש לנו שתי זוכות בהגרלה.

קרן אלון חן (מחברת מס' 3) וסיגל עברי (מחברת מס' 1). צרו איתי קשר בווצאפ להקבל המחברת (: 


זוכרות את המסגרת המדורגת עם הכיס? (פרטים על ההדרכה כאן).

מהרגע שראיתי את מסגרות השאריות של טל אלטשולר רציתי להכין גם אני אחת כזאת. אבל מה, אין סיכוי שאכין כזאת לבד. לא בשביל הסבלנות שלי.

אז שאלתי את טל אם בא לה להפגש להכין ביחד, והיא זרמה.
אבל כשהיא הגיעה, התברר שהיא לא רוצה להכין עוד מסגרת שאריות, אלה דווקא מסגרת עם מדוגמים מופרדים. כמו שאני תמיד עושה באלבומים.
רק כשסיימנו את שתי העבודות, וצילמתי, קלטתי שבלי לשים לב כל אחת מאיתנו הכינה מסגרת בסגנון של השנייה, וזה ממש שעשע אותי.

אז זאת המסגרת שלי:




ומאחר והמסגרת לגמרי השאירה אותי עם טכעם של עוד, הכנתי מיד עוד אחת (:

אז זאת המסגרת השניה:






ושתי המסגרות יחד:



תובנות:

1. אני אוהבת מסגרות. מאוד (: מתנה פרקטית, מרשימה, עם טאץ אישי.

2. המסגרות שונות לחלוטין ואני אוהבת את שתיהן (:

3. בשתי המסגרות הוספתי מאטינג שחור סביב הכיס של התמונה. בעיקר בגלל הרעש, הייתי צריכה את ההפרדה. אני מאוד אוהבת את האפקט.

4. מסגרת השאריות בסגנון טל הוכנה מסטאק  Hey Crafty Girl של Simple Stories. המסגרת השניה, הצהובה, הוכנה מסטאק Full Bloom של Simple Stories.

תגובות