מתנות סופשנה מדניאל

את דניאל הכרתי כשהיא הזמינה אלבום פרידה למטפלת של הבן שלה.

עכשיו היא חזרה להזמין מתנות פרידה לצוות של הגן. 

ואני? הכי התרגשתי בעולם (:

היא הזמינה 11 מעמדי ממו מגנטיים (הכנתי אחד מתנה ממני גם בשבילה, אז יש סה"כ 12), ו- 8 מחברות עם שם.


המעמדים:

כל מעמד עם משפט העצמה מיוחד שדניאל בחרה.

אהבתי אותם מאוד.













ולא חשבתם שאשכח תמונות קבוצתיות, נכון? (:






והמחברות:

מחברת 1:


מחברת 2:


מחברת 3:

מחברת 4:

מחברת 5:

מחברת 6:

מחברת 7:

מחברת 8:


תובנות:

1. מעמדי הממו פשוט מתוקים! רק מה עבר לי בראש עם המשפטים האלה? להכין אותם, לחתוך, לעשות מאטינג, לחתוך, להדביק.... כמו שאתן מבינות ה לקח לי הרבה יותר זמן מהכנת המעמדים עצמם, או הדיגום. פעם הבאה חייבת לייעל את זה אכשהו.

2. כל המעמדים מהסטאק Floral של טניה סול. אהבתי את הצבעוניות והשמחה (:

3. המחברות של קמפוס (עובדת רק איתן, הכי איכותיות ומרשימות) עברו "עיצוב מחדש" ויש להן עכשיו פינות עגולות. זה עושה לי צרות צרורות, ולכן התחלתי לשים על המחברות פינות מתכת. צריכה לבדוק אם יש איזה מחברת איכותית אחרת שעדיין עם פינות ישרות...

4. אחת המחברות פה היא עם דף מדוגם שקרן פרפרים ורעות ארד פשוט אמרו שהוא חייב להיות מחברת. לא הייתי חושבת עליו לבד. אבל אחרי שישנתי על זה קצת, זרמתי איתם, ואני חושבת שזאת יצאה אחת המחברות היפות. מנחשות איזו זו?

תגובות

  1. אנונימי30.7.22

    הלימונים! מהמממם יצא הכל. את הממו את עושה מהקרדסטוק העבה יותר?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה (: הממו מגניב מקרדסטוק- 300 ג'. אם לא אז גם 250 ג' טוב.

      מחק
  2. מחברת 4 ..מושלמת!

    השבמחק
  3. אנונימי30.7.22

    מהמםםםםם

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם