פוטובלוק - הדרכה

מלא זמן שאני רוצה להכין כאלה, זה פרוייקט מגניב, קליל ועדכני!

הפוטובלוקים באים בגדלים שונים וצורות שונות. 5 ליתר דיוק!

ההדרכה כוללת מידות לפוטובלוק מלבני קטן, ושני פוטובלוקים ריבועיים (בינוני וגדול), 

וכדי שיהיה עוד יותר מעניין, יש גם הדרכה לפוטובלוק משושה - גם הוא בשני גדלים. 

כלומר, סה"כ הדרכה ל-5 פוטובלוקים!

אני רק יכולה להגיד שפעם ראשונה שהגדולה שלי (19) נכנסה הביתה, ראתה עבודה שלי, ואמרה "יו, מה זה, איזה יופי! תכיני לי גם!". 


עלות ההדרכה הדיגיטלית-  85 ש"ח.

חומרים דרושים:

  • כל פוטובלוק דורש כ- 2 או 3 דפי בסיס בגודל 12" על 12" (רצוי במשקל 350 ג').
ציוד דרוש: 

  • טרימר / סכין יפני.
  • לוח קיפול.
  • רצוי - דבק דו"צ, רצוי ברוחב ⅜".

איך מתבצעת הרכישה? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעת ווצאפ או פייסבוק עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

אז הנה הפוטובלוקים שלי:




הפוטובלוק הגדול:


הפוטובלוק הבינוני:


הפוטובלוק הקטן:


ניסיתי להמחיש את הבדלי הגודל בניהם:





והמשושה:








תובנות:

1. זה קליל, זה מגניב, זה יציב, זה מרשים, וזה סופר COOL.

2. רבע שעה לבניית הפוטובלוק, ואז שעתיים לעיצוב שלו (:

3. מכיוון שהם עומדים ביחד, בחרתי לעצב אותם כסדרה, ואני ממש אוהבת את מה שיצא. 

4. הפוטובלוק המשושה היה הברקה שלא חשבתי שאעיז להוציא לפועל. תודה לאורלי וילנסקי שהכינה לי את השבלונה של המשושה להדפסה. וזה שהוא בא בשני גדלים, וואהו (:

5. עבדתי עם נייר חום 350 ג' של רעות. הוא עבה ויציב, והצבע שלו פשוט מושלם.

6. פרוייקט נפלא לשאריות. גם מדוגמים, וגם דפי בסיס.

תגובות

  1. אנונימי23.11.22

    שלום אני מעוניינת לרכוש את ההדרכה של הקופסא הקלאסית תודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם