קלסר A4 - שלי ובשבילי

 בדיוק לפני שנתיים אורלי ואני הכנו קלסר A4 (וגם צילמנו הדרכה על הדרך), ועד היום אני משתמשת בו לשמירת ההדרכות המודפסות שלי. אבל מה, לשמחתי, הוא כבר מלא עד אפס מקום, והגיע הזמן להכין חדש (:

בחרתי את הסטאק הכי יפה שיכולתי למצוא בכוננית, והלכתי לחלום איתו (:

נשאר לי רק להגיד שאני מאוהבת (:

כריכה חיצונית:




ושני תקריבים על פינות חמד (:



הקלסר פתוח:


צד ימין - חגורה עם 3 כיסים:



צד שמאל רק מדוגם, כי בכל זאת פה יהיו כל הדפים של הקלסר (:



וכריכה אחורית:





שתי הכריכות ביחד, כדי שתראו את הזרימה היפה שלהן:


תובנות:

1. להבדיל מההדרכה, גובה הקלסר שלי ¾12". זה מאפשר לשלב בתוכו גם שמרדפים.

2. בגלל גובה הקלסר הייתי חייבת "להאריך" את המדוגמים כדי להגיע לגובה של ½12". הצורך הזה הביא אותי לצורת הדיגום, שבה הכרטיסיות יוצרות מעין חוצץ,ומאפשרות למדוגם להמשיך אחריהן ולהגיע לגובה שהייתי צריכה (:

3. שילוב המדבקות עם המילים על הכריכה - ממש ממש אוהבת את איך שזה יצא. מאוד רציתי להוסיף נקודות אפוקסי, אבל התאפקתי, כי שמתי על הכריכה טפט שקוף והוא לא עובד טוב עם הנקודות (בגכלל שהן בולטות ויוצרות בועות אויר בטפט).

4. הכנתי קודם את הכריכה הכהה. ולא הייתי שלמה לגביה. ואז הכנתי את הורודה. ומאוד אהבתי. אז הפכתי את הסדר שלהן, והורודה מודבקת בחזית (:

5. הדרכה כאן.

6. סטאק Simple Stories - Say Cheese Fantasy At the Park Collection - סטאק קטן של 6 דפים שמחים וכייפים. שילובי צבעים שאני ממש אוהבת (אפור ו-ורוד). התאים בול (מבחינת גודל הסטאק) לפרוייקט הזה. ואני לגמרי הולכת להזמין לי עוד אחד.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם