עיגולים ולבבות

 אני לא מחובות הכנת כרטיסי ברכה.

אבל נורית כליל החורש הראתה לנו במפגש יצירה עם חברות טכניקה פשוטה ומגניבה.

עפתי (:




וכל כרטיס בנפרד:




תובנות:

1.אני אוהבת סדרות של כרטיסים. הן פוטוגניות מאוד (:

2. טכניקה קלילה וממש כיפית, ששלחה אותי ישר לאמזון לעשות כמה קניות. עכשיו נראה אם אני גם באמת אכין כאלה לבד.

3. עבודה עם סטנסלים של לבבות / עיגולים, שנורית הכינה לנו לבד. את הקומפוזציה ארגנתי לבד.

4. הוספתי מסגרת שחורה בטוש, ואני ממש אוהבת. מדבקות של אורי, נקודות אפוקסי, ומאטינג צבעוני. 


תגובות

  1. אנונימי27.8.22

    מהמם

    השבמחק
  2. מקסימים ! זה אוקסייד ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה עמית (: לא. סתם דיסטרס.

      מחק
  3. אנונימי28.8.22

    מה הטכניקה?
    הכרטיסים מקסימים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שכתבתי בפוסט, נורית לימדה. היא גם פרסמה סרטוני הסבר שמצאה ברשת בקבוצת הפייס של רעות (:

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם