משהו אחר

לימור הזמינה אלבום תמונות וברכות לראובן, שחוגג 80.

היא בחרה סטאק סופר אלגנטי ויצא אלבום מיוחד ומרגש.

כריכה קדמית:




תראו כמה שזה יפה:


ופתוח:


בצד ימין יש כיס עם ברכות:





בצד שמאל יש מפל שבנוי מעל כיס:





תראו איזה יופי של המשכיות יש בדיגום של המפל:


מתחת למפל מתחבא כיס פנימי עם כמה תמונות נוספות:



כל המפל בנוי מעל כיס, שבתוכו יושבים שני פלאפים עם תמונות:




וכריכה אחורית:


תראו איזה יופי מתקבל הכריכה כשהאלבום פתוח:


תובנות:

1. האלבום בגודל ½8" על 11". זה גודל מעולה! מרשים ועדיין חסכוני.

2. נכנסו בנוחות כ- 30 תמונות וברכות בגודל 9 ס"מ על 13 ס"מ.

3. סטאק משהו אחר של אושרת קורן. הסטאק קצת אתגר אותי, ולמרות שיצאתי מאזור הנוחות שלי אני חושבת שיצא מאוד אלגנטי ומרשים. ואני ממש אוהבת את הכריכה. ממש.

4. הקישוטון הזה על השידרה? עפה אליו! תראו איזה טאץ הוא נותן. אבל כמעט שנגמרוו לי. מורן המילטון, שומעת? צריכה עוד!

5. הכיתוב על הכריכה - תבניות חיתוך סופגניה ו- WILD של טניה סול.

תגובות

  1. אנונימי3.9.22

    וואוו יעל, ממש אהבתי! הסטאק הזה מאד אלגנטי ויצא אלבום משגע וסופר מקצועי.

    השבמחק
  2. אנונימי3.9.22

    מקסים 🏆

    השבמחק
  3. הילה בר-אשר3.9.22

    זה מושלם
    כמו שאת יודעת גם אני לא טיפוס של שחור לבן
    אבל למרות זאת רכשתי את הסטאק הזה של אושרת קורן כי בכל זאת הוא מושלם בעיניי, וגם כדי לאזן קצת ;)

    השבמחק
  4. אנונימי3.9.22

    מקסים,המפל אכן מרשים ברצף הדוגמא,שילוב יפה של הצבעים והקישוטון מוסיף המון😊 אורה אסא

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לשמוע ששמת לב לפרטים הקטנים. תודה אורה (:

      מחק
  5. יצא מהמם . התמונות בצבע שידרגו את האלבום ויצרו איזון מושלם

    השבמחק
  6. אנונימי8.9.22

    נהדר! כל כך אלגנטי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם