קופסה מתפוצצת לגלית

ליאור רצה להפתיע את אשתו גלית עם קופסה מתפוצצת ליום ההולדת.

הוא בחר סטאק, ואני התחלתי לעבוד (:

הקופסה סגורה:


הקופסה הראשונה התפוצצה:






הקופסה השניה התפוצצה:








הקופסה השלישית התפוצצה:






והקופסה הרביעית התפוצצה:








תובנות:

1. הקופסה הגדולה בגודל 5". יש בסה"כ 4 קופסאות מתפוצצות ואלמנט מרכזי. 16 תמונות וברכה אחת. אני ממש אוהבת את הקונספט (:

2. ליאור בחר סטאק שהתאים יופי ליום הולדת (Echo Park - Salutations No. 2 Collection). זה  גם אומר שחלק מהכרטיסיות התאימו. אז את הדפנות החיצוניות של הקופסה השלישית דיגמתי עם כרטיסיות ואני ממש אוהבת (:

3. ברוב הדפים עם התמונות עשיתי חיבורים של דפים. לא בגלל שעבדתי עם שאריות. בכלל לא. פתחתי במיוחד סטאק חדש לפרוייקט. אני עושה את זה כי זה מוסיף עניין, וגם עוזר לי לתת רקע מעניין לתמונות, בלי שהוא יהיה חייב להיות כולו רגוע. כלומר בעזרת חיבורי הדפים אני מצליחה לשלב מתחת לתמונות גם רקעים קצת יותר רועשים.

4. לגמרי השתמשתי פה גם בדפים החלקים התואמים של הסטאק. מורן המילטון הרגילה אותי לקנות כמה מהם בכל פעם שאני קונה סטאק, ואני מוצאת שהם שימושיים הרבה יותר ממש שחשבתי (:


תגובות

  1. פשוט מושלם
    איזה קופסה מהממת
    עשויה בטוב טעם ומפתיעה
    משגע !!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לשמוע עמית. תודה רבה (:

      מחק
  2. גל ברקאי28.9.22

    מקסים ממש

    השבמחק
  3. קופסא מקסימה! צבעונית וכיפית, ממש חגיגה לעיניים, ועם זאת לא מוגזמת, הכל בטוב טעם המושלם שלך!!

    השבמחק
  4. אני כל כך אוהבת! את הצבעים, את השלובים.. את המתנות הקטנות בתוכו. את כל כך מוכשרת!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם