הגרלה - סתם כי בא לי לפנק

 

💜💜💜הגרלה! בא לי לפנק!💜💜💜

מכירות את קבוצות הווצאפ השקטות שלי?

אלה קבוצות ווצאפ שבהן אני (ורק אני) מעדכנת על הדרכות חדשות, מועדי סדנאות, משחקים ואתגרים, וסתם על עבודות שלי שאני ממש אוהבת.

אז ביום שבת בערב (22.4.23) אני אגריל שם של משהי מאחת הקבוצות, והיא תזכה בפולדר שהכנתי.
כן, זה שרואים כאן בפוסט (:

אז מה צריך כדי להשתתף בהגרלה? רק להיות חבר באחת משלושת הקבוצות.
שימו לב - אין צורך להיות חבר ביותר מקבוצה אחת. העדכונים שם זהים. יש 3 קבוצות רק בגלל שיש הגבלה על כמות משתתפים בקבוצת ווצאפ...

אז אם אתן לא שם, באחת מהקבוצות, ורוצות להשתתף בהגרלה, אתן מוזמנות להצטרף 💜 קישור לאחת הקבוצות (מבזקים קונדסוניים) שיש בה עדיין מקום:


כריכה חיצונית:



בפנים:
מעטפה עם נפח בצד ימין, ופנקס (שניתן להחליף) בצד שמאל:



והמעטפה פתוחה:



כריכה אחורית:



תובנות:

1. פולדר A5 כריכה קשה, שמדוגם כולו משאריות של אחד הסטאקים היפים ever.

Carta Bella Paper Flora No. 3

2. את הדיגום לכריכה הקדמית יצרתי בטכניקה שאני מדגימה בהדרכה פה. ולאחר שהיא הייתה מוכנה, כשהבנתי שאין לי בכלל דפים לשאר הפולדר, התחלתי לחבר שאריות דפים לכל מה שהיה דרוש. כל הדיגומים בפולדר מורכבים מחיבורי דפים!

3. מבסוטית מהמעטפה עם הנפח, ואוהבת את הסגירה שלה (:

4. בתאכלס כשסיימתי והסתכלתי על הפולדר, החלטתי שהכריכה האחורית כנראה יותר יפה מהקדמית (: כן, זה קורה לי לפעמים (:

5. מאחר ואני מגרילה את המחברת, ולא יודעת מי תזכה, היא ללא שם, אז כקישוט שמתי שכבה כפולה של עלה, וביטוי מתוק. וכמובן 3 נקודות אפוקסי (:

תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם