מעמד לכלי כתיבה V2 - הדרכה

לפני כמעט שנתיים הוצאתי בשת"פ עם אורלי וילנסקי הדרכה לארגונית לכלי כתיבה.

פרוייקט סופש שימושי ומגניב, אבל לגמרי הדרכה למתקדמות.

בחודשים האחרונים חיפשנו דרך להכין מעמד חדש, אבל שיתאים גם למתחילות.

משהו שעדיין יהיה פרקטי ויפה, אבל משמעותית יותר קל להכנה.

אז קבלו את הגירסה החדשה של המעמד לכלי כתיבה (:

את ההדרכה ניתן לרכוש בעלות של 85 שח.

חומרים דרושים: 

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט/פייבוקס (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.

ואי אפשר בלי קצת תמונות (:


המגירה פתוחה:


מהדופן השניה:


ועם המגירה פתוחה:


מאחורנית:



ככה זה נראה ממש מקדימה:


וטיפה מלמעלה:

המעמד ריק כדי שתוכלו לראות טוב את החלוקה הפנימית שלו:






תובנות:

1. אני עפה עליו, והוא לגמרי הפייבוריט החדש שלי (:

2. סטאק מהמם, שלגמרי קניתי שוב: Simple Stories - Good Stuff Collection.

3. עבדתי עם ציפבורד שחור בעובי 1.7. אם אין, מניחה שגם ציפבורד שחור 1.5 יעבוד. הציפבורד השחור חשוב כי הוא חוסך המון זמן עיטוף.

4. המעמד מתוכנן ככה שהוא מתאים לשימוש של כרטיסיות בגודל 3" על 4".

5. הדיגום שלי נעשה כולו משאריות של סטאק. אהבתי את הניצול והרגשתי סופר חסכונית ועילה (:

6. מתברר שכמעט כל פרוייקט אפשר לייעל ופלפט (:

7. המחיצה - ממש לא חובה, אבל אני חשבתי שזה יותר פרקטי.

8. את הקופסה שמעל המדף אפשר להדביק אל המעמד. מה שיותר שימושי לכן.



תגובות

  1. ארגונית ממש מדליקה ויפה
    אני הכי אוהבת שזה שימושי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם