סדנה - ארגונית לכלי כתיבה - שת"פ עם אורלי וילנסקי

האמת שממש לא תכננתי להכין לזה הדרכה. אבל הוא יצא כל כך יפה!

מאחר ואורלי הכינה עוד אחד, אז היא כבר הוציאה מידות. 

ואז אני כבר הכנתי עוד אחד (הייתי חייבת להכין מתנת יום הולדת לרותי חברה שלי), ואם כבר אז צילמתי תמונות.

אז הנה יצאה לנו סדנה - שת"פ של קונדסונים ואורלי וילנסקי (:


הארגונית בגודל 8" על ¼4", ובנויה כולה מציפבורד שחור בעובי 1.5.

יש בה 4 תאים לכלי כתיבה, 2 תאים פתוחים (אחד קטן לאטבים / קליפסים וכאלה, ואחד גדול שמתאים בול לדפי ממו), ושתי מגירות (בעומקים / גדלים שונים).

חומרים דרושים: 3 ציפבורדים שחורים בעובי 1.5, כמה דפי בסיס שחורים בעובי 250 ג', כמה מדוגמים.

ניתן לרכוש קיט של ציפבורדים (חיתוך חלקי) בסדרייה.

שימו לב - זאת הדרכה למתקדמות. ממש לא מתאימה לבנות שלא בנו בעבר קופסאות מציפבורד.

את ההדרכה ניתן לרכוש בעלות של 85 שח.

איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.


והמעמד החדש (והמושלם!!!) שלי, שהוכן כמתנת יום הולדת עדול לרותי חברה שלי:



המגירות פתוחות:

הכרטיסיות של הקיט הזה כל כך יפות. תראו כמה שהדופן מהממת:

הגב האחורי בנוי בכוונה מ"טלאים". אני ממש אוהבת את זה (:


הדופן השניה עם כרטיסיה שאפילו עוד יותר יפה מהראשונה (:


כן, אני ממשיכה לצלם פשוט כי זה כל כך יפה שאני לא מצליחה להפסיק (:

ועכשיו כמה תמונות בלי כלי כתיבה (:


מלמעלה רואים שיש תא קדמי קטן יותר (מתאים לאטבים, קליפסים, מחק וכו), ותא אחורי עמוק יותר (מתאים בול לדפי ממו).






תובנות:

1. מהמם מהמם מ-ה-מ-ם! ואני לגמרי מתכננת להכין עוד כמה כאלה.

2. סטאק מהמם, במיוחד אם מתעלמים מהדף במנומר שבו (: I am של Simple Stories.

3. עבדתי עם ציפבורד שחור בעובי 1.5. העובי ממש קריטי. ההדרכה לא מתאימה לציפבורד עבה יותר!

4. זאת הדרכה למתקדמות. ממש לא מתאימה לבנות שלא בנו בעבר קופסאות מציפבורד. 

5. הדיגום שלי נעשה כולו משאריות של סטאק. אהבתי את הניצול והרגשתי סופר חסכונית ועילה (:

6. תודות מיוחדות לאורלי וילנסקי. כל התיכנון, המידות, החשיבה - כולם שלה בפרוייקט הזה (:

7. תודות לקרן אלון חן, ולמורן המילטון שבדקו את ההדרכה.

8. קישור לידיות המהממות, ולסיכות המתפצלות שהולכות איתן.

תגובות