עציץ במסגרת

את המסגרת עם העציץ כבר ראיתי מלא פעמים ברשת, והיא יושבת לי ב- To Do List מלא זמן.

פעם אפילו התחלתי לנסות להכין אותה עם חברות, אבל נטשנו באמצע מפאת גודל הפרוייקט ומורכבותו (:


אז באחד המפגשים שלנו בזום, עם סמדר אפשטיין וקרן פרפרים, כשחיפשנו פרוייקרט, הראתי להן את זה, והן נדלקו.

מה אני אגיד לכם? זה היה ק-ש-ה. הרבה יותר ממה שזה נראה. בעיקר החלק של העציץ.

אבל מה, אני עפה (!!!) על התוצאה. אם זה היה יותר קל הייתי מכינה עוד מלא כאלה (:

המסגרת מורכבת מציפבורד וקרדסטוק משולבים.

שתי שכבות ציפבורד עטוף, ובניהן שכבה של קרדסטוק מקופל למסגרת תלת מימד.

כל שכבה כמובן בגודל אחר וצורה אחרת. שלא יהיה קל חס וחלילה (:



העציץ עצמו הוא לא קופסה פשוטה. אם תסתכלו טוב תראו שיש לו זוית אלכסונית. 
צר למטה ומתרחב כלפי מעלה. כמו עציץ.
רוצות לדבר על מה זה היה לתכנן את זה?
קרן וסמדר עבדו וחשבו. אני שתקתי והנהנתי כהרגלי, ועשיתי מה שאמרו לי כשאני עושה קולות של מבינה (:


אפילו מאחורה הוא חתיך (:
בניתי לו רגל מתקפלת ציפבורד, שיהיה אפשר לאחסן אם ממש רוצים (:


מבחינת גודל התיישב בו בול עציץ (פלסטיק, כן?) מאיקאה.
זה מארז של 3 עציצים קטנים, שעולה 29 שח. קישור.


המהנה של העציץ עשוי מנייר, לא מציפבורד, והוא מחובר אל המסגרת בעזרת סיבה מתפצלת (:


והייתי חייבת גם תמונה אחת מהצד, שתראו את הסנדוויץ של שתי שכבות הציפבורד עם המסגרת בניהם.
נכון שהוא חתיך?


תובנות:

1. פרוייקט מהמם!!! ממה ממש אוהבת.

2. די בטוח שלא יקרה שוב ):

3. קרן וסמדר לגמרי תותחיות. לא יודעת איך הן פיצחו את זה.

4. פחות עפתי על הדיגום, אבל התרגלתי, ועבדתי עם שאריות, אפילו מסטאקים שונים.

5. לגמרי מתכננת למצוא איזה פרוייקט אחר, יותר מעשי, עם עציצים (:

תגובות

  1. עשית אותנו כל כך מומחיות בפוסט הזה שאני מתביישת לומר שאני לא זוכרת איך חישבתי את הזוויות וכנראה אם תרצי אחד נוסף נצטרך לחשב הכל מ-ח-ד-ש !!!
    והמסגרת עציץ שלך יצאה יפיפיה וצבעונית ועליזה - פשוט מעלה חיוך על השפתיים (עד שנזכרים מה עברנו כדי להגיע ליצור אותו (-:)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח קורעת. לפחות לא רק אני זוכרת את זה כטראומה 🤣 וההבדל ביננו, שגם אם שכחת את החישובים, את תדעי לעשות אותם מחדש (:

      מחק
    2. חחח קורעת. לפחות לא רק אני זוכרת את זה כטראומה 🤣 וההבדל ביננו, שגם אם שכחת את החישובים, את תדעי לעשות אותם מחדש (:

      מחק
  2. וואו! זה אחד הדברים המרשימים שראיתי!!!! נפלאות ויצירתיות ומוכשרות שאתן!

    השבמחק
  3. וואו זה מהמם!!! נראה מסובך ממש :) אלופות!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם