קופסת תכשיטים

אני קצת מתביישת להגיד מתי הכנו את קופסת התכשיטים הזאת.

אני רק אגיד שזה לא היה ב- 2021.


קופסת תכשיטים שהכנתי לעדי (15) במפגש זום עם קרן פרפרים (האחת והיחידה).

הקופסה מיוחדת ומהממת, וזכתה לכישלון חרוץ. מנחשות למה?


תראו כמה שהיא יפה.

סגורה:





את המשפטים הדפסתי לבד, בצבעים תואמים למדוגמים. ממש אוהבת.



והנה היא פתוחה:



העחלק העליון של הקופסה הוא מגש, מחולק ל-4 תאים.
למה? כי למה לעשות חיים פשוטים אם אפשר להפוך אותם למורכבים? (:



המכסה מחובר אל הבסיס בשני סרטים:




תובנות:

1. הקופסה מהממת לגמרי. 

2. הקופסה הוחזרה אלי אחרי כמה חודשים בבושת פנים. משהו בנוסח, אמא, אולי רק תחליפי את המדוגמים? שלא יהיה ורוד. יותר כמו של נועה

אבל מה לעשות שאת זאת הכנתי קודם ): ומה לעשות שאת יותר קטנה וחשבתי לגנוב עוד דקה ורוד. ומה לעשות שזה יצא מהמם? איףףףף. לא מחליפה. לא נורא. היא אימצה קופסה אחרת. 

3. האלכסונים במגש מגניבים לגמרי! משהו שאם לא הייתי עושה עם קרן כנראה לי הייתי עושה בכלל (:

4. ממש אהבתי את הקונספט של המגש שנשלף החוצה (:

5. את המשפטים הדפסתי לבד, בצבעים תואמים למדוגמים. ממש אוהבת. ותראו כמה שנקודות האפוקסי לידן משלימות את המראה.


תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם