מתנה לרותי

רותי ואני חברות מאז ומתמיד.

או ככה זה לפחות מרגיש.

ואנחנו חוגגות יום הולדת בהפרש של שבוע.

אז עשינו לנו מנהג להפגש ולחגוג ביחד.

והשנה זה לא סתם יום הולדת. זה מן מספר עגול כזה.

לא נפנק אותה במתנה?

אז זה הסט כולו:

ארגונית לכלי כתיבה, שהתחילה את הכל (כי רותי ממש התלהבה וביקשה כזאת ) וכבר ראיתם בפוסט עם ההדרכה שבוע שעבר,  המשכתי לפולדר A5, וממש רציתי גם מסגרת לתמונה אז הוספתי מסגרת מדורגת עם כיס (:


הרבה זמן לא הכנתי את המסגרת המדורגת עם הכיס (הדרכה כאן) ושכחתי כמה שהיא מהממת וכמה שאני אוהבת אותה (:




תקריב על הקישוטים:


מצאתי תמונה משפחתית (מהממת בעיני) והדפסתי, אבל רותי כמובן תוכל לשלוף אותה החוצה ולהחליף באיזה תמונה שיבוא לה (:


ומאחורה:


פולדר A5 תואם:
עבדתי לפי ההדרכה של קרן פרפרים, אבל התאמתי את המידות לפנקס בגודל A5, והכנסתי שינויים משלי:





במקום מעטפה כמו בהדרכה של קרן, החלטתי לשלב בפנים תיקייה.
גם כי יותר קל לי להכין כזאת, וגם כי היא יותר פרקטית בעיני:




ושוב כמה תמונות של הסט כולו (:



תובנות:

1. אני ממש אוהבת את מה שיצא. סט מהמם, מיוחד, עם מדוגמים שאני אוהבת.

2. את הארגונית לכלי כתיבה בניתי משאריות של סטאק שהתאימו לפה בול. ואז עברתי לפולדר, ואותו כבר ממש הכנתי מהשאריות של השאריות. ואז החלטתי שאני רוצה גם מסגרת לתמונה. וכבר לא היו לי שאריות, אז מורן המילטון המהממת נתנה לי 4 דפים מהסטאק, ואיפשרה לי להשלים את המתנה.

3. תודה למורן המילטון ולגלי כץ, שכשכבר הייי מותשת עזרו לי לבחור שילובים ולהדביק ולסיים את המסגרת (:

4. הפולדר מקסים.חיכיתי כבר מזמן לנסות אותו. התובנה המרכזית שלי, שממש מבאס שצריך לזרוק את הפולדר כשהפנקס נגמר. בפעם הבאה שאכין אותו אכניס אותו לכיס, כמו בהדרכת הפולדר שלי, כדי שניתן יהיה פשוט להחליף אותו בפנקס חדש (:

תגובות

  1. סט מושלם
    קצת מקנאה ברותי 🤩
    תמיד כייף לראות אותך יוצאת במהירות שיא ומוציאה תוצרים כל כך יפים ❤️

    השבמחק
  2. יעל הסט מושלם 😍
    תודה על השיתוף ♥️😘

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם