ספר ברכות ותמונות לשמחה

 אורטל פנתה אלי בבקשה לתרומה ל- 4 ספרי ברכות / אלבומים, לבני נוער שמסיימים פנימיה בכיל 18 ונפרדים.

איך אפשר להגיד לא?

התנדבתי להכין את הספר של הבת (שמחה), ואורלי וילנסקי, נורית כליל החורש, וענת שימל התנדבו להכין את שלושת הספרים של הבנים.

כדי שיהיה נח לכתוב בחרנו לעבוד בפורמט ספרי המצווה שלי.

הנה הספר שלי (:

כריכה:


הספר בנוי בצורה של דפים מעוצבים, משולבים בתוך דפים לבנים לכתיבה:

דף ראשון:





דף שני:


דף שלישי:



דף רביעי:





ועוד כמה דפים:




הנה הכריכה פרוסה כדי שתראו את הזרימה שלה:


תובנות:

1. יצא לי להכין כבר כמה ספרי ברכות כאלה, ואני ממש אוהבת את הקונספט.

2. גודל הספר 8" על 8". בדיעבד היה אפשר (וצריך) לעשות אותו בגודל 9" על 9".

3. סטאק החברות הכי טובות של אושרת קורן.

תגובות

  1. יפיפה.
    הרעיון והביצוע

    השבמחק
  2. מהמם!! יצא לי בעקבותייך להכין כאלו גם. קונספט מוצלח מאוד לטעמי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם