לוח שנה - (תעשי לי) טובה

מאז שעשיתי יחד עם קרן וסמדר את העציץ במסגרת, נשארתי עם טכם של עוד.

עוד עציץ. למה לא? הוא יצא כל כך יפה (:

אז במפגש עם נורית כליל החורש ונטע דביר החלטנו לנסות לוח שנה שולחני, עם עציץ.

היה מאתגר, אבל הפיצוח של העציץ כבר היה הרבה יותר קל.


הצד הקידמי:




והצד האחורי:



והמשפט של MISMAS, שכל כך מתאים:



מאחר ומתחילה עונת הלוחות שנה, ריכזתי לכן את ההדרכות שלי בנושא לוחות שנה:
לוח שנה שולחני - כוכב

תובנות:

1. העציץ הפעם נמוך בחצי אינטש מהעציץ הקודם. זה אמנם מתאים בול בגובה לעציץ של איקאה, אבל במכלול הפרופורציות האלה פחות טובות לו.

2. המעמד בנוי מציפבורד. הפעם ללא אפשרות קיפול. החלטתי שממילא אף אחד לא מקפל אותו, אז עדיף שכבר יהיה יותר יציב (:

3. מפריע לי מאוד שכשהקליפס שמחזיק את החודש הנוכחי יושב באמצע, אז בצד האחורי הוא לא באמצע. זה נובע מזה שבשני הצדדים שמתי מימין מדוגם קטן ומשמאל גדול. הייתי צריכה להפוך את הסדר שלהם באחד הצדדים וזה היה פותר את הבעיה.

4. הגימור של העציץ שלי לא לטעמי. בשלב של הנפח קצת פיקששתי. אני אמנם הסתפקתי בזה, אבל נורית כליל החורש לא הייתה מוכנות לקבל את זה, וישבה בבית לבנות עוד עציצים, עד שפינשה את רמת הגימור למושלמת. נורית את אלופה!

5. את המשפט של MISMAS שלגמרי מוסיף פה קריצה, הורדתי מהאינסטגרם שלו. אני מקווה שמאחר וזה לשימוש אישי אז אין פה פגיעה בזכויות יוצרים או משהו.

6. סטאק Gift בגודל 6" על 6", של טניה סול.

7. תודה לסמדר אפשטיין על לוחות השנה להדפסה.


תגובות

  1. מושלם. לגמרי מושלם!

    השבמחק
  2. מושלם!!! בכל מוצ"ש רצה ישר לבלוג שלך לראות את המטעמים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם