6 כרטיסים מתבנית אחת

תבנית חיתוך רקע מעלפת, שהתאהבתי בה ממבט ראשון.

יצרתי איתה 6 כרטיסים.


כרטיס 1:

זה הניסיון הראשון שלי איתה. תודה לגילי פרי גרינשפן שתמכה בי נפשית בסידור הצבעים והחיתוך (:

מאוד אוהבת את התוצאה.

דפי הבסיס כולם משאריות של דפי Ac.

ברכת ה- Big Hugs עם בלון היא חלק מסט שמוכיח את עצמו כסופר שימושי.




כרטיס 2:

הפעם ניסיית לשחק עם 3 צבעים בלבד.
פשוט העברתי בכל פעם דף בסיס בצבע אחר, וכך נחתכו לי חלקים ל-3 כרטיסים שונים, בהם ערבבתי ושיחקתי עם הצבעים.

הכרטיס הראשון מבין ה- 3 הוא זה שאני הכי אוהבת:

הברכה היא תבנית חיתוך עם הכיתוב - Big Hugs. הפעם הבלון חתוך מוולום.



כרטיס 3:

בכרטיס ה- 2 ניסיתי טכניקה אחרת.
העברתי את הרקע עם "בלון" של תבנית החיתוך של הברכה, ויצרתי בה חור.
את החלק שנחתך החוצה העברתי בביג שוט עם הברכה.
מה שנשאר זה להדביק את הרקע בעם נפח, ואת הברכה בתוך החור שיצרתי ברקע (בלי נפח).
זה יוצר משחקי גבהים ועניין.

אישית לא התחברתי אל הכרטיס.


 כרטיס 4:

בכרטיס השלישי בחרתי פשוט להדביק ברכה בלבן. בלי בלון. פשוט טקסט.

סה"כ הוא יצא נקי ונחמד.


והנה תמונה של כל הסט ביחד (:


כרטיס 5:

הפעם בחרתי בדפי רקע שמצד אחד הם כן חלקים ורגועים, מצד שני יש בהם קצת דוגמא. ולהם הוספתי מדוגם עדין תואם. כולם מסטאק וינטאג עדין: Simple Vintage Life In Bloom..

האותיות הן חותכנים מסט אותיות דקות מאוד וגבוהות שממש התלהבתי ממנו. קניתי אותן גם באותיות גדולות וגם באותיות קטנות.



כרטיס 6:

המשכתי באותה צורה עם אותם דפים רק שהוספתי עוד סוג של הדפס מדוגם (דמוי עיתון).




וביחד:

אני יותר אוהבת את כרטיס 5. הרקע של העיתון (בכרטיס 6) אמנם מוסיף עניין, אבל הוא בהיר ופחות מתמזג לי. לעומת זאת אני אוהבת את שילוב המשפט בשחור על הברכה בכרטיס 6 (:


תובנות:

1. איך שראיתי את תבנית החיתוך הזאת ידעתי שממש אוהבת אותה. זה לא בדיוק עובדת על טכניקת ה- INLAY, ויותר דומה להרכבת פאזל.

2. מכל המשחקים הכי אהבתי את הכרטיס הראשון. ממש גאה בו. מרגישה שהוא כרטיס "פינטרסט" כזה, אם אתן מבינות למה אני מתכוונת (:

3. את כרטיס 3 ממש לא אהבתי, וכמעט שלא שיתפתי פה. 

4. קשה לי להחליט איך אני אוהבת יותר את הברכה, בכרטיס 2 או 4. באחת יש מתחת לברכה בלון מוולום, ובשניה לא.

5. בכרטיסים 5-6 ניסיתי לעבוד עם מדוגמים, למרות שקצת רימיתי, כי תאכלס רובם יותר דומים לדפי בסיס חלקים (: ועדיין אני מוצאת שעם בחירה נכונה של מדוגמים זה יכול להיות מעלף.

תגובות

  1. גילי פרי גרינשפון5.8.23

    כתבת: ׳תודה רבה לגילי, אני ממש אוהבת את…. התוצאה׳?!?!
    לא הגיוני שתכתבי ׳את גילי׳ ????

    השבמחק
  2. אנונימי5.8.23

    נהדר יעלי.. בא לי להזמין! כרטיס 1 מהמם בעיני, וכרטיס 3 הוא הבא אחריו.. רק לא הצלחתי להבין מה עשית 🤦‍♀️

    השבמחק
  3. הכי אהבתי את הכרטיס הראשון וגם את הכרטיס שפחות התחברת אליו (זה עם הרקע שמודבק בנפח והברכה חתוכה ממנו)! סטים מהממים :)

    השבמחק
  4. אני ממש אוהבת את כרטיס 3 בזכות הטכניקה, את 5 בזכות שילוב הדפים ואת 6 בזכות שילוב הטקסט השחור. ובאופן כללי אני מאד מתחברת ליצירה בסדרות, אז נהניתי מהפוסט מאד😍

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם