קופסה לדבק דו"צ

נכון שהכנתי לא מזמן מעמד חדש לדבקים הנוזליים שלי?

אז עכשיו הגיע הזמן להכין גם קופסה לדו"צים שלי (:

הקופסה בנויה מציפבורד, ותכננו אותה במפגש יצירה עם רונית אורבאום ונורית כליל החורש, דיגמתי עם שאריות מפרוייקט מגדל הקופסאות לדיו.




מאחורה לא ממש קישטתי. זה בכל זאת, אתן יודעות, המאחורה (:



מהחזית:


כשאין לי מספיק דו"צים בשימוש כרגע, לפעמים אני מושיבה בתוכו גם חלק מהדבקים הנוזליים שלי (:


תובנות:

1. עבדתי עם שאריות של סטאק: Simple Stories - Pet Shoppe Collectionוהסטאק המקביל - Simple Stories - Pet Shoppe Cat Collection. לגמרי שמתי לי כבר דפים חדשים כאלה בסל (:

2. הקופסה כמעט ריבועית - 6" על 6" על 6", והגובה של הציפבורד בחזית - 2". הפרופורציות נהדרות בעיני. נכנסים מלא דבקים, מצד שני היא לא גדולה מדי.

3. מי שמחפשת משהו דומה ולא רוצה להסתבך עם ציפבורד, יכולה להכין לפי ההדרכה שלי לקופסה לסטאקים קטנים. זה ממש דומה.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם