קופסאות חדשות לדיו שלי

במשך השנים יש לי רגשות מעורבים לדיו.

תמיד רציתי לעבוד איתו, ואף פעם זה לא ממש הצליח לי.

במשך הזמן יצא לי להכין כמה קופסאות לאחסון לדיו שקניתי, ולא כל כך היה בשימוש.

הנה למשל הדרכה לקופסה לדיו, והנה למשל מעמד שהכנתי עם קרן וסמדר, לאחסון של דיו.

שניהם היו סבבה כל עוד לא באמת עבדתי עם הדיו, וכל עוד לא הצטברו לי הרבה כריות דיו (:


מאז פרוייקט כרטיס ביום, הדיו ואני חברים הרבה יותר טובים.

כנראה בעיקר משום שמצאתי סוג דיו שאני באמת מצליחה להגיע איתו לתוצאות שאני אוהבת (פרטים בתובנות).

ובכל מקרה, מה שקרה זה שלאורך השנים הצטברו לי כבר די הרבה כריות, והייתי צריכה למצוא פתרון הולם עבורן. 

משהו שיהיה מאוד נח, גם לאחסון וגם לשימוש.

במפגש יצירה עם רגינה גילביץ ורונית אורבאום תכננו ובנינו סט קופסאות, ואני עפה עליהם (:

אז זה סט הקופסאות החדש שלי:


המכסה:


ההמשכיות של הדיגום עוברת גם אל הצדדים:


הדיגום מאחורנית זהה לדיגום מקדימה:


המכסה פתוח:


הורדתי את הקומה הראשונה:


המיקום של הקופסאות במגדל יכול להשתנות לפי מה שבא לי / נח לי.

המכסה מתאים לכל אחת מהן:


הנה הורדתי 2 קומות מהמגדל:


והנה כל הקומות של המגדל פרושות:


פה ניסיתי להראות קופסה מקרוב, כדי שתבינו שבתחתית שלה יש מדרגה, שמאפשרת לכל קופסה להתיישב בול מעל הקופסה שמתחתיה:


אולי פה רואים את המדרגה קצת יותר טוב:


סתם משתעשעת לי:



ועכשיו פשוט לא הצלחתי להפסיק לצלם. זה כל כך פטוגני (:




תובנות:

1. כל הקופסאות בנויות מציפבורד ומצופות באפלין. הן בגודל של ½8" על ½4". 3 מהן בגובה ¼1" ו- 2 מהן בגובה ¾1". המעמד כולו בגובה ½7".

2. המעמד מדוגם בצורה המשכית, אבל אם ההמשכיות לא קריטית לכן אז אין שום בעיה לשחק עם הסדר של הקומות. כל קומה מתיישבת בול מעל הקומה שמתחתיה, וכל קומה יכולה להיות עליונה או תחתונה. המכסה מתאים לכולן.

3. הרעיו שהוביל אותי הוא קודם כל חיסכון במקום. אחרי זה פרקטיות. בצורה הזאת אני פשוט יכולה לקחת מגש או שניים עם הדיו שאני הכי משתמשת איתו, ולשים על השולחן, מבלי התפרש יותר מדי.... 

4.התחלתי עם דיגום שממש ממש ממש לא אהבתי. אחרי התלבטות של דקה בערך, פשוט קילפתי את כל הדיגום, וציפיתי מההתחלה, הפעם כמו שצריך. ואין מאושרת ממני שלא ויתרתי ולא נשארתי עם דיגום שלא אהבתי.

5. עבדתי עם סטאק: Simple Stories - Pet Shoppe Collection. קניתי אותו בגלל הצבעוניות המהממת שלו, ופשוט ניטרלתי ממנו את אלמנט בעלי החיים (: והשלמתי גם בבודדים (דף הלבבות המהממם הזה) מהסטאק המקביל - Simple Stories - Pet Shoppe Cat Collection.

6. סט חותכני הלבבות התאים לי פה בול לקישוט המכסה, ואני מאוד אוהבת את איך שהוא יצא.

7. התלבטתי אם לחבר ידית אל המכסה. אבל איכשהו כל מה שהיה לי נראה לא מתאים בסגנון או בגודל. מאחר ואין שום בעיה ותפוס את המכסה ולהרים אותו כמו שהוא, השארתי אותו ככה.

8. בעקבות המלצות של מיכל דנון, הדיו הנוכחי שלי שאיתו אני עובדת הוא של Gina K. הוא מתאים מאוד להחתמות מלאות (החתמה של צורה מלאה, ולא של קו מתאר בלבד).

תגובות

  1. אנונימי22.7.23

    קופסה מושלמת!!! חשיבה על כל פרט ופרט מביאה לתוצאה מדהימה!!! אין מאושרת ממני שהשתתפתי במפגש הזה!
    את אלופה!!!
    ❤️❤️❤️

    השבמחק
  2. וואהו וואהו וואהו דיגום מושלם
    קופסאות מקסימות

    השבמחק
  3. אנונימי22.7.23

    הקופסא יצאה מושלמת הדיגום ממש לטעמי הרעיון והביצוע 10
    סימוש

    השבמחק
  4. אנונימי23.7.23

    כמובן עבודה מושלמת ומדוייקת כמו כל העבודות שלך ואני אוהבת שאת חושבת על מקומות אכסון של הסקראפ בתוך קופסאות סקראפ❤️ האם את חושבת שהקופסא תתאים גם למי שמשתמשת הכריות דיו בגודל רגיל?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה (: הייתי מתכננת אותה מראש למידות של דיו גדול (: אם את צריכה עזרה דברי איתי בפרטי (:

      מחק
  5. ליאור בן מאיר👆23.7.23

    לי

    השבמחק
  6. עבודה ודיגום יפייפיים. הרעיון לאיפסון נפלא. אלופה!!!

    השבמחק
  7. חופית23.7.23

    שלמות! סופר שימושי ופרקטי. המדרגה הזו ששמת מתחת לכל קופסה היא בעצם שכבה אחת של צ'יפבורד עטופה? או יותר?
    האם תהיה הדרכה לזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. המדרגה היא שכבה אחת של ציפבורד - עטופה. זה מספיק (: לא נראה לי שיש ביקוש להדרכה, וזה מאוד מורכב. מוזמנת לסדנה אם בא לך (:

      מחק
  8. אנונימי27.7.23

    Could you do a tutorial? I can't make it to the class as I am in the States lol or believe me I would!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם