תבניות הבלטה - כרטיסי ברכה

תבניות הבלטה הן דבר מהמם. אני אוהבת בעיקר את אלה של Altenew.

אבל אני לא מצליחה להוציא מהן כרטיסים יפים ):

באחד הביקורים של רגינה גילביץ אצלי, היא הביאה לי כמה תבניות הבלטה מהממות לשחק איתן. הפעם של SSS.

התלהבתי והבלטתי די הרבה בסיסים. חלקם לבנים, ורובם משימר.

הבעיה התחילה כשניסיתי להכין איתם כרטיסי ברכה. הלך לי ממש ממש ממש קשה ):


כרטיס ראשון:

תבנית הבלטה מהממת.

המאטינג של הכרטיס והברכה - שימר חום.

תבנית חיתוך Love בתור ברכה.



כרטיס שני:

עוד תבנית הבלטה מהממת.

דף שימר.

תבנית חיתוך של פרחים.

חותמת סופר שימושית בתור ברכה.


כרטיס שלישי:

תבנית הבלטה משולשים.




אחרי שסיימתי להכין את הכרטיסים האלה, נשארו לי עוד מלא בסיסי שימר עם הבלטות:


והמשכתי לנסות לחפש רעיון נחמד לאיך להפוך אותם לכרטיסים שאוהב יותר.

כרטיס רביעי:

ואז התגלגלתי אל רעיון לחתוך את הדפים לרצועות, ולהרכיב מהם דף אחד:

אחרי הרבה התלבטויות הוספתי לפה ברכה שהיא פשוט משפט דק. הברכה מעוד סט חותמות סופר מוצלח.


כרטיס חמישי:

מאחר וכבר חתכתי רצועות, אז הכנתי מהשאריות עוד כרטיס. הפעם הוא יותר קטן ויש לו מאטינג.





תובנות:

1. תבניות הבלטה מהממות, אבל אני מתקשה להפוך אותם לכרטיסים יפים. באף אחד מהכרטיסים לא הרגשתי ש"פיצחתי" את זה.

2. מבין כולם הכי אהבתי את הכרטיס הראשון. 

3. חשוב להשתמש בדף עבה כשמשתמשים בתבנית הבלטה. זה מאוד משמעותי לתוצאה. כשעבדתי עם דפי בסיס דקים הם "נפצעו".

4. את הטכניקה של כרטיסים 4 ו- 5 אני רוצה לנסות גם כשקודם יוצרים דף מרצועות, ורק אז מעבירים אותו בתבנית ההבחלטה.

תגובות

  1. אנונימי26.7.23

    יעלי הכרטיסים יפיפיים אהבתי את הראשון הכי הכי ❤️
    סימוש

    השבמחק
  2. מיכל מאירי31.7.23

    הכרטיסים נהדרים. מרגישה כמוך.. מאוד קשה לי עם תבניות ההבלטה, אבל עשית לי חשק לנסות שוב.
    גם אני הכי אוהבת את הכרטיס הראשון..

    השבמחק
  3. אני מתה על תבניות הבלטה, אבל כמוך- לא תמיד מצליחה להוציא מהן את המקסימום. ממש אהבתי את הראשון וגם את הטכניקה של הרצועות, אבל אני חושבת שהצבעוניות שלהם מאד לא אופיני לך, אז אולי בגלל זה פחות אהבת אותם?
    מסקרן לראות איך זה יצא כשקודם תדביקי ואז תבליטי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם