מעמד לדבק

מעמד חדש לדבקים שלי (:

המעמד בגודל 7" על ½3", והגובה שלו 4".

הוא עשוי מציפבורד ועטוף באפלין, ואני סופר מרוצה ממנו (:

נכון שהוא מהמם?




וריק:





ותמונות פרונטליות שמאפשרות להראות כל חזית בנפרד:





מבט מלמעלה:


תובנות:

1. עבדתי עם סטאק Bright Days Ahead של Paper Rose. זה סטאק מטריף שכולו כרטיסיות, וקניתי אותו בול לפרוייטים כאלה.

2. גובה המעמדים שלי בדרך כלל ¼4", כדי שיהיה אפשר להשתמש בכרטיסיות של 3" על 4". הפעם חרגתי ממנהגי, כי רציתי שיראו קצת יותר מהדבקים הקטנים יותר, כדי שיהיה נח לאחוז בהם ולהוציא אותם החוצה. מבחינת הדיגום זה לא שינה, כי בסטאק הזה אפשר להקטין כמעט את כל הכרטיסיות לגובה של ¾3".

3. הסטאק לא מכיל בכלל מדוגמים. אבל יכולתי לאלתר בלי בעיה שילובים שונים שיאפשרו דיגום. כמו כן יש בסטאק כרטיסיות של חודשים, שלא היו שימושיות לי, ומהם יכולתי לחתוך רצועות ברוחב ¼" כדי לעשות את החיבורים בין הכרטיסיות.

4. הכחול הכהה קצת קשוח על הרקע של האפלין השחור, אבל הדוגמאות איתו היו כל כך יפות שלא יכולתי לוותר.

5. בחרתי שלא לשים מחיצות בחלק הפנימי. אבל אם רוצים, תמיד אפשר.

6. מי שמעדיפה מעמד יותר קטן, וללא ציפבורד, מוזמנת לנסות את ההדרכה הישנה שלי למעמד לדבק.

7. מוסיפה, בעקבות שאלות של בנות. הדבק הצר הוא Art Glitter (יקר, אבל בזכות הפיה הצרה יוצא ממש מעט דבק, אז יוצא שהוא חסכוני. ובזכות שכבת הדבק הדקה הוא לא עושה גלים), והדבק הלבן הו טאקי ביבוש מהיר (יותר נוזלי מהטאקי החום הרגיל, אז יותר קל להשתמש בו כי צריך להתאמץ פחות להוציא אותו מהבקבוק).

תגובות

  1. אנונימי29.7.23

    שלמות

    השבמחק
  2. גם יפיוף וגם פרקטי.

    השבמחק
  3. אנונימי20.11.23

    Will you do a tutorial for this by chance? It’s absolutely brilliant

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם