מקבץ כרטיסים חדש

מקבץ חדש של כרטיסים.

בא לכן לכתוב לי מה אהבתן ולמה?


כרטיס 1:

מאוד אוהבת.

חותמות פרחים עם תבניות חיתוך תואמות. סט ישן אבל מקורי של... מישהו (:

דיו של אלטניו (היה צריך להחתים כמה פעמים כל פרח כדי להגיע לכיסוי טוב).

עפה על השילוב של נקודות האפוקסי, ומאוד (מאוד מאוד) אוהבת את התוספת של הפס הצבעוני מימין לכרטיס (צבעתי אותו באותו דיו כמו אחד הפרחים, כדי שיתאים בול).



כרטיס 2:

חותמות בלונים עם תבניות חיתוך תואמות.
במקום נקודות אפוקסי, הוספתי שילשיות של כוכבים, ואני אוהבת (:
מפריע לי מאוד שהחוט של הבלון עולה על אחד הכוכבים, אבל זה המחיר על זה שעשיתי את הכוכבים לפני החוט (:
את הרקע של הכרטיס עצמו צבעתי עם הדיו של הבלון הגדול.



כרטיס 3:

סט ישן של חותמות גומי עם פאנצ תואם, של Stampin' up.
גוונים שונים של דיו אלטניו.
את הרקע של הכרטיס עצמו צבעתי עם הדיו של אחד הפרחים.
המסגרת השחורה שהוספתי עם טוש מוסיפה המון, כמו גם נקודות האפוקסי השחורות.


כרטיס 4:

סט חותמות של עלים, שמגיע עם תבנית חיתוך תואמת.

את שני הקוים השחורים הוספתי עם טוש שחור וסרגל, ואני עפה על הטאץ שהם הוסיפו.

נקודות אפוקסי כמובן משלימות את המראה, וחותמת של ברכה (so very Thankful) שהתיישבה פה בול (:



כרטיס 5:

סטנסיל שהגיע כמתנה מרכישה שביצעתי בסקראפבוק.קום.
דיסטרס אוקסייד, הבלטה חמה של ברכה מאותו סט חותמות של הכרטיס הקודם (יש מקום רב לשיפור), ונקודת אפוקסי לשבור את הסימטריה.



כרטיס 6:

כרטיס חדש עם שימוש בטכניקת Inlay.
תבנית חיתוך של רקע עלים מהמם.
בחרתי להשתמש בצבע אחיד לעלים.
צריכה לנסות את הכרטיס גם עם עלים בצבעים משתנים.
ברכה מתוך סט חותמות מאוד שימושי. אני מאוד אוהבת שהברכות דקות, רק יש לקחת בחשבון שלפעמים קשה לסדר את החותמת ישרה, מרוב שזה דק.



כרטיס 7:

כרטיס שהכנתי כהשראה לאתגר לבן.


תבנית חיתוך ממש נחמדה של ברכה - Lots of love, עם בלון תואם מתחתיה, בוולום.

אני שמה מהוולום שכבה כפולה. אוהבת שהוא נותן אפקט יותר אטום.


כרטיס 8:

סטנסיל פרח בשכבות עם דיו אוקסייד.

נקודות אפוקסי שחורות, ומסגרת חלקית בטוש שחור.

מאוד אוהבת את השילוב של המסגרת החלקית.



כרטיס 9:


נקודות אפוקסי שחורות, ומסגרת חלקית בטוש שחור.

גם כאן אני מאוד אוהבת את השילוב של המסגרת החלקית.


כרטיס 10:

תבנית חיתוך של רקע שזרמה לי מושלם לטכניקת Inlay.

ברכת ה- Big Hugs על בלון היא חלק מסט שנראה לי שהולך להיות סופר שימושי.

פזרתי 3 נקודות אפוקסי בנקודות החיבור.


כרטיס 11:

סט חותמות שקניתי במיוחד בשביל הפרחים האלה.

השלמתי את הכרטיס עם מאטינג שחור דק, ומסגרת עם קו דק ממש שיצרתי עם טוש שחור.

שלוש נקודות אפוקסי (אחת מהן בכוונה על המסגרת) וברכה שמודבקת עם נפח.


כרטיס 12:

חותמת רקע יפהיפיה, שידעתי שאני קונה מהרגע שראיתי כרטיסים שעשו בה שימוש.

הרעיון הוא שמחתימים, מסובבים את הדף (לא את החותמת) ב- 90 מעלות, ומחתימים שוב, וכך 4 פעמים.

גודל הדף צריך להיות ריבוע בגודל ⅞5", והחותמת צריכה לשבת עליו בול.

ברכה עם בלון, תבנית חיתוך בכיתוב של Make a Wish שאני ממש אוהבת, השלימה את הכרטיס.

תראו כמה מוסיפות 3 הנקודות השחורות, והקו השחור שהוספתי בצד ימין.




תובנות:

1. אני אוהבת החתמות מלאות. פרחים. צורות. לא החתמה של קו מתאר, אלה מלאה. הדיו של אלטניו טוב מאחרים, אבל לא נותן כיסוי מספיק מלא. בעיקבות המלצה של מיכל דנון הזמנתי דיו של Gina K. תובנות בהמשך.

2. הישמוש בטוש שחור - להיט. אני מאוד אוהבת את המסגרות. גם את המלאות וגם את החלקיות. ואפילו את הקוים שאנ יסתם מוסיפה איתו.

3. מאוד אוהבת את התוספת של רצועה ברוחב ⅛" בצד של הכרטיס. למשל בכרטיסים 1 ו- 12. בעיני זה מוסיף המון עניין. זה מפר קצת את האיזון והסימטריה, ואני אוהבת את התוצאה.

4. צביעת הרקע של הדף בשביל מאטינג - מאפשר להגיע בול לצבעים שהשתמשתי בהם בכרטיס. שימו שב שאין צורך לצבוע את כל הכריס. מספיק את החלק החיצוני שלו, שרואים כמאטינג.

תגובות

  1. אנונימי1.7.23

    יעלי הכרטיסים נהדרים אוהבת את הצבעים שהשתמשת 💕
    סימוש

    השבמחק
  2. אנונימי1.7.23

    אוהבת את הצבעוניות ומתחברת לכרטיס 11 ולכרטיס 7

    השבמחק
  3. אנונימי1.7.23

    אהבתי את כולן,את הצבעים והשילובים אבל במיוחד את 1,7,10,12

    השבמחק
  4. אנונימי1.7.23

    כולם יפים !
    הכי אהבתי את 2 ו-9

    השבמחק
  5. אנונימי2.7.23

    יעלי,
    כל הכרטיסים יפים ממש ומעוררים השראה. אהבתי מאד את הפרטים הקטנים שהוספת לעיצוב זה מאד מיוחד בעיני ואהבתי שכל הכרטיסים ממש שונים אחד מהשני.
    התפעלתי מאד מהמגוון והמקוריות.
    אני נשמעת כמו איזה מורה למלאכה או משהו אבל ממש, ממש אהבתי, אפילו יותר מבדרך כלל.

    ליאת גלמן

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה תגובה מרגשת ליאת. תודה יקירתי.

      מחק
  6. אנונימי2.7.23

    מקסים, אלופה 🌟💕

    השבמחק
  7. ווווואו מדהים
    את ככ מוכשרת

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לקרוא כזאת תגובה סיגל. תודה (:

      מחק
  8. אנונימי2.7.23

    אהבתי במיוחד את 2,7,11
    עם זאת כל הכרטיסים מעוררי השראה. תודה לך יקרה 🥰
    המשיכי להעיר ולהאיר את חיידק היצירה
    בתיה בן יעקב

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לשמוע בתיה. ריגשת (:

      מחק
  9. אנונימי2.7.23

    הי איזה יפים ...אהבתי את 3 ו7

    השבמחק
  10. הכל מקסים מקסים

    השבמחק
  11. אנונימי2.7.23

    כרטיסים יפיפיים! כולם!
    אוהבת מאוד!!!!
    הרבה טכניקות ותוצאות מהממות!
    אלופה!!!
    אלה הפייבוריטים שלי 😊1,2,3,11,12
    רגינה

    השבמחק
  12. אנונימי8.7.23

    אין לי אפילו מה להגיד… כולם מושלמים ומי שיקבל אותם יהייה מאושר

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם