שניים שהם אחד

כרטיס ברכה עם סטנסיל בשכבות של Altenew, שאני מאוד אוהבת.

לרקע השתמשתי דיו דיסטרס אוקסייד  בגוונים אפור וורוד בהיר.

הרקע יצא מושלם.

אבל את הברכה היה לי קשה להוסיף. כמו תמיד.


הכנתי שתי ורסיות, ואין לי ספק שהורסיה הלבנה נכונה יותר (:

לקחתי שימר אפור, שהתאים בול בצבע.

עליו החתמתי בהבלטה חמה (אבקה לבנה) את הברכה.

אני עדיין בחיתולים בנושא הזה, ויש הרבה מה לשפר, אבל אני מרוצה מהתוצאה ואוהבת את מה שיצא.

הברכה עצמה מודבקת עם דו"צ עם נפח.


זה היה הניסיון הראשון שלי.

צבעתי קרסדטוק לבן עם הדיו האפור, כדי שיהיה תואם בול לדוגמא מהסטנסיל.

על זה החתמתי את הברכה ברקע שחור.

זה עובד אבל לא עובד. מבינות את הכוונה?



תובנות:

1. סטנסיל -  Altenew - Layering Stencil - 2 in 1 Set - Polka Dot Buds

2.  דיו דיסטרס אוקסייד. עדיין מאוהבת (:

3. הפתיע אותי שהשימר הכסף התיישב בול עם האוקרסייד האפור. חסך עבודה. שווה לנסות לבדוק אם יש רקע תואם לפני שצובעים את הרקע עם בדיו.

4. אפור וורוד זה אחד משילובי הצבעים שאני יותר אוהבת (: במקרה הזה הורוד מאוד עדין. צריכה לנסות גם עם ורוד יותר חזק.

תגובות

  1. אנונימי12.7.23

    ממש יפה. הלבן באמת מתאים יותר. רגוע..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם