מעמד לדפי A4

כשאני מעבירה סדנאות אני מעדיפה להחזיק לידי עותק מודפס של ההדרכה.

מה שגורם לזה שלא מעט מההדרכות שלי מודפסות.

כבר מילאתי 2 קלסרים, ועדיין יש לי המון הדרכות מודפסות משוטטות ללא בית, אז זאת הייתה הזדמנות להכין להם מעמד חדש. 

המעמד מבוסס על ההדרכה של המעמד לסטאקים גדולים, רק שהוא קטן יותר, ואפשר להכין אותו מציפבורדים של 12" על 12", ומסטאקים של 12" על 12".


ככה נראה המעמד ריק:



ומאחורנית:



וככה הוא נראה כבר מלא בהדרכות שלי (:



תובנות:

1. סטאק מושלם! Echo Park - Good To Be Home Collection.

2. כשאני מזמינה סטאקים אמריקאים, בדרך כלל אני מזמינה את 2 הדפים הכי יפים בסטאק - פעמיים. וגם מוסיפה להם כמה דפים חלקים בצבעים תואמים אם יש כאלה. יצא שאת הדף של הפרחים, זה שרציתי כדף ראשי במעמד, הזמנתי פעמיים, ויכולתי לדגם את המעמד בצורה סימטרית לגמרי משני הצדדים (:

3. התלבטתי הרבה אם להוסיף את הכרטיסיות. הן לא לגמרי קשורות או מתאימות מבחינת הנושא, אבל אני פשוט אוהבת את הטאץ שהן נותנות.

4. תודה לענת שלזינגר שרצתה מעמד כזה לאמא שלה, ובזכותה ישבתי להכין את שלי (: עשתה לי חשק.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם