אשפתון - הדרכה

כבר שנים שיש לי על שולחן העבודה פח מתכת קטן לשים בו את כל הלכלוכים / שאריות / זבל שנוצרים תוך כדי היצירה. הוא חמוד, אבל עשה את שלו, לגמרי (: הוא כבר מעוך ומעוות. די.

אז ניצלתי מפגש יצירה עם קרן פרפרים אורלי וילנסקי להכנת פח חדש.

הוא בגובה של כ- 7", והפתח העליון שלו בגודל של כ- 8" על 8".

והוא יצא כל כך מעלף שהכנתי לו גם הדרכה.


את ההדרכה ניתן לרכוש בעלות של 85 שח.

חומרים דרושים:

  • 5 ציפבורדים בגודל 12" על 12" עובי 2.2 מ"מ (או ציפבורד אחד בגודל 13" על 19" ועוד ציפבורד אחד בגודל 6" על 6")
  • כ- 5 דפי בסיס במשקל 250 ג'. 
  • 4 דפים מדוגמים 

ציוד דרוש: טרימר / גיליוטינה + לוח קיפול.

ציוד רצוי: סרגל טים הולץ.


איך זה עובד? אתן מעבירות לי את הכסף בביט/פייבוקס (לטלפון- 054-4638824) ושולחות אלי הודעה עם כתובת המייל שאליה אתן רוצות לקבל את הקובץ.


ותראו את האשפתון המ-ע-ל-ף הזה!


מהרגע הראשון ידעתי איך אני רוצה לדגם אותו.

בצורה המשכית כזאת מדופן אל דופן:


מזוית קצת אחרת, כדי שתראו שהוא לא ריבוע, אלה בצורה של טרפז. 

הרבה יותק "סקסי".



ואז, מאחר והוא יצא כל כך מהמם, החלטתי לבדוק גם את האפשרות לשים בתוכו עציץ (פלסטיק),
ואני חייבת להגיד שזה יצא וואהו לגמרי ואני לגמרי הולכת לאמץ גם את השימוש הזה:






ומה שנשאר לי זה להראות לכם איזה מהמם הוא יושב על שולחן הסדנאות שלי.

זה גם מאפשר לכן להבין קצת את הגודל שלו:



תובנות:

1. אין על תוצרים שימושיים (:

2. כשאני משתמשת בו כפח אני שמה בפנים שקית קטנה, כזאת של פרות בסופר, כדי לשמור עליו מכל הלכלוכים הדביקים. פה פשוט קצת פחות "סקסי" אז צילמתי בלי השקית.

3. שמתי בפנים עציץ פלסטי שהיה לי בבית, אני רוצה לחפש אחד יותר גדול, שהפרופורציות תהיינה יותר טובות.

4. סטאק מושלם! Echo Park - Good To Be Home Collection.

5. מה שטוב במפגשים האלה עם קרן ואורלי, זה שקרן תוך שניה מתכננת את הפרוייקט בול כמו שהיה לי בראש, ואורלי תוך שניה יודעת לחשב ולחתוך לי את המדוגמים בדיוק כמו שאני רוצה. זה מין הוקוס פוקוס כזה (:  יש לי את החברות הכי טובות בעולם (:

6. תודה לנורית כליל החורש על הרעיון לשם (כי כולנו הסכמנו שהמילה פח לגמרי מבאסת)  

7. תודה לנורית כליל החורש ולרונית אורבאום שבדקו את ההדרכה.


תגובות