יומן טבעות לחדוה

לחדוה, חברה טובה שלי, יש יום הולדת. יותר נכון, הייתה בדצמבר, אבל רק אתול נפגשנו ויכולתי לתת לה את המתנה.
הכנתי לה יומן טבעות קטן.
הייתי מעדיפה להכין מחברת, עם יותר מקום לכתוב ולעצב, אבל אני עדיין לא הבעלים הגאים של Bind it all אז אני נאלצת לאלתר.

אני מוצאת שהשימוש בטבעות, כשמדובר ביותר מטבעת אחת, כמו במקרה הזה, מאוד לא נוח לדפדוף.
מבחינה חזותית זה בסדר גמור, ויתכן שהקושי בדפדוף היה כי שמתי יותר מדי דפים. אצטרך לבדוק את זה בפעם אחרת.

תמונות מהיומן:

היומן כולו:

כריכה קדמית:

ודוגמאות לדפים פנימיים:



וכרטיס נשלף לכתיבה:



עמוד נפתח לאפשר הרבה כתיבה:












וכריכה אחורית, שאני אוהבת במיוחד:




מבחינתי - נראה לי שבזאת מיציתי את היומנים הקטנים.
הייתי שמחה להכין עוד מחברת גדולה... חייבת bind it all (:
איך זה שתמיד אנחנו חייבות את מה שאין לנו? (:


תגובות

  1. יעל את מומחית ליומנים קטנים !!
    הוא פשוט מקסים............ גם העיצוב וגם כל מה שכתבת בכותרות בכל דף - מקסים.
    איזה כיף לחוודה :-)

    השבמחק
  2. ממש יפה!!
    אהבתי מאד, עיצוב נקי, מקסים וקולע!
    כיף לה :-)

    השבמחק
  3. באמת עבודה יפה- נקיה ומקסימה!
    כיף לחדוה!

    השבמחק
  4. מקסים ביותר!
    גם אני מאוד אהבתי את הכריכה האחורית :):):)

    השבמחק
  5. משגע חבל על הזמן!!
    הכריכה, העמודים, הכל. מקסים...
    מה הגודל של זה?

    השבמחק
  6. איזה מתוק שזה!
    מהיכן הדפים המסולסלים?
    ושאלה אחרונה- את ממש ממש בטוחה שאת חדשה בתחום? :-)

    השבמחק
  7. אני פשוט כ"כ אוהבת את המחברות הקטנות שאת עושה!
    אני מקבלת מהן המון השראה שתדעי לך.
    ונכון בינד איט... הוא גם החלום שלי.
    במיוחד לאוהבות מחברות ופנקסים כמונו.

    אולי לאיזה חג? יום הולדת? או סתם יום חמישי..
    מותר לחלום...
    ננה_בננה

    השבמחק
  8. אנונימי15.7.10

    גם לי יש יומולדת...ולא אכפת לי לחכות חודש נוסף..... סתאאם, לא להלחץ... :)
    זה פשוט הדבר הכי יפה שראיתי מאז שאני בסקראפ.
    באמת.
    די, יעל, אי אפשר ככה...
    ליאור

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם