שני דפי אלבום חדשים

ביום שבת שמשית, יצאנו לטיול במנזר ליד בית שמש.
מה שכמובן סיפק תמונות לדפי האלבום.

את העמוד הראשון אני פחות אוהבת.
הרעיון לסקיצה היה נחמד, ואיך שהוא הביצוע שלי יצא קצת משמים, ולא מרגש:


העמוד השני הוא כבר משהו אחר לגמרי!
את הרעיון לשים שתי תמונות, ומתחתן ומעליהן שאריות, ראיתי איפה שהוא בעמוד פעם.
מצטערת שאני לא זוכרת היכן.
אבל משם, כבר לקחתי את זה לכיוונים משלי, ואני פשוט כל כך אוהבת את התוצאה!!!
אני חושבת שזה אחד העמודים הכי אהובים עלי עד כה.





איזו תחושת סיפוק נהדרת הייתה לצאת עם עמוד שאני כל כך אוהבת!

תגובות

  1. אני דווקא כן אוהבת את הראשון... נקי, עדין וחמוד. לא כל דף צריך לרגש :-)
    והשני - עם האטב, בכלל מדליק... איך זה מתקבל בתוך שמרדף? אהבתי את הצבעוניות ו"התפרים".

    השבמחק
  2. איזה יופי של עמוד שאריות עשית!
    מאוד מתוק!

    השבמחק
  3. יעל העמוד הזה מדהים !!
    סיפק לי השראה רבה אתמול בערב :-)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם