סופר פרפרים

את האלבום הזה הכנתי בזום עם קרן פרפרים. חוויה משגעת (:

האלבום לגמרי מהמם, ואני ממש אוהבת אותו, ויש לקרן כמה טריקים מגניבים לגמרי בהדרכה. ביג לייק. פרטתי אותם בתובנות (:

ההדרכה של קרן לסופר אלבום נמצאת כאן.


כריכה:





כפולה ראשונה:


כפולה שניה:



כפולה שלישית:



כפולה רביעית:



כפולה חמישית:




כפולה שישית:


כפולה שביעית:



כפולה שמינית:


כפולה תשיעית:


כפולה עשירית:



ושני הכיסים על הכריכה כשהם עם תגיות תואמות:





תובנות:

1. האלבום יפה, פרקטי, קליל מאוד, ומתאים לתמונות בגודל הדפסה שמקטינים ממש בקצת.

2. את השיטה של חיבור הדפים אחד בתוך השני ליצירת שידרה אני כבר מכירה, וגם יש לי הדרכה איתה (מיני אלבום ספר בקופסה), אבל קרן הוסיפה לה במרכז סיכה מתפצלת כדי לחזק אותה, ואני חושבת שזה פשוט גאוני ולגמרי מתכוונת ליישם הלאה.

3. אין צורך לדגם את דפי האלבום אם מדביקים עליהם תמונות בגודל מלא, אבל אני עוד לא יודעת למה זה מיועד, ורציתי להתנסות בשיטה של קרן, עם השימוש בתגיות. מתברר שאני ממש, ממש, ממש אוהבת את השיטה הזאת. פתאום לשים על כל הדף השחור פשוט רק דף מדוגם אחד נראה לי משעמם. ועוד משהו, במקרה של הסטאק הזה אם לא הייתי משתמשת בתגיות כמו שקרן הציעה, לא היו לי מספיק דפים מדוגמים.


4. לא סגורה על הסטאק עצמו. סטאק פולני של Mintay בשם: Berrylicious. האלבום יצא מקסים, אבל סה"כ יש המון אדום, ודפים קצת דומים שקשה לשלב בניהם.

תגובות

  1. יעל זה מושלם!!! עשית לי חשק, לגמרי הפרוייקט הבא שלי!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הילי הוא באמת מהמם. קליל וכייפי.

      מחק
  2. דינה3.6.20

    מהמם, איזה יצירה מושלמת. צבעים שמחים וחמים.

    השבמחק
  3. יופי של אלבום. וגם סטאק אחר ולא שגרתי. אהבתי!

    השבמחק
  4. עזבי אותך שטויות.... יצא מהמם ומושלם 😍

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם