אלבום מתנה לאבי ואהובה

מירב הזמינה אלבום מתנה ליום הנישואין של ההורים שלה, ושלחה להם אותו ביחד איתם לטיול בחול, כהפתעה, כדי שיוכלו לפתוח אותו שם ביום הנישואין עצמו.

תודו שזה מרגש (:

הכנתי אלבום בגודל 6" על 6", עם כריכה קשה ופתיחת שער, וסגירת שייקר מקסימה. הוא מכיל כ- 22 תמונות בגודל 4" על 4" (10 ס"מ על 10 ס"מ).


כריכה:






פתוח:





והכפולות:























וסתם בשביל האוירה (:




תובנות:

1. אלבום חזק בגודל מצויין, שהתאים בול לצורך לשלוח אותו במזוודה לחו"ל.

2. הכנתי כבר את האלבום הזה פעם, ואני חושבת שזאת מתנה אישית ומרגשת לאנשים שאוהבים. אני לגמרי אוהבת את האלבום הזה (:

תגובות

  1. אחד היפים.. מתנה כל כך מרגשת..

    השבמחק
  2. כמו תמיד יעל, האלבום מהמם. התמונות 4 על 4 הודפסו אצל צלם? כי לרוב מה שידוע לי זה לא הגודל הסטנדרטי שהם מדפיסים או שהשתכללו עם הזמן

    דבורה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דבורה. בחנות הצילום שאני מפתחת בה יש פורמט של 4" על 4". נקרא אצלהם תמונות אינסטוש. ואם אין ליעדך, תפתחי 10 על 15 סמ כרגיל, ובמימד של ה- 15 תקצרי את התמונה ל- 10 (:

      מחק
  3. הי, אשמח לפרטים כדי שאוכל לפנות אליך בפרטי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, מספר הנייד שלי כתוב בכותכת מתחת לשם הבלוג (:

      מחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם