מעמד דו צדדי לדפי ממו - הדרכה

אני יודעת שמסתובבים כל מני כאלה ברשת.
כבר לפני שנתיים הכנתי כמה, שהיו מהממים, אבל מאחר והם ניתנו כמתנה לחברות מהעבודה, ראיתי בחודשים הבאים מה קרה להם. הם לא שרדו את מבחן המציאות.
הם התעגלו והתקפלו אל תוך עצמם, כנראה בגלל ה- W בתחתית המעמד, וכתוצאה מהמבנה הלא סימטרי שלהם שמפעיל עומס על צד אחד של המעמד יותר מאשר על הצד השני.

אז בתחילת תקופת הקורונה הכנתי וריאציה משלי.

היא יושבת מאז על שולחן העבודה שלי, ומשמשת אותי לכתיבת ההדרכות לבלוג.
אני יכולה להעיד שגם אחרי כמה חודשים המעמד חזק ויציב ונראה חדש לגמרי, ואני מרוצה (:

צד ראשון:


צד שני:


ומהצד:



הדרכה:


הכנת המעמד:
דף בסיס בגודל 4" על 12".
בדופן של 12" נחרוץ ב- 6":



דף בסיס בגודל 4" על ½4".

בדופן של  ½4" נחרוץ ב- 1" וב- ½3":



נוצרו לנו שתי כנפיים ברוחב 1". נשים עליהן דבק:




נחבר את שני החלקים.

נדביק את אחת הכנפיים עם הדבק אל הדופן ברוחב 4" בחלק הראשון:



את הכנף השניה עם הדבק נדביק אל הדופן השניה של החלק הראשון:





יצירת הכיס:

דף בסיס בגודל 5" על 8".
בדופן של 5" נחרוץ ב- 1" וב- 2".
בדופן של 8" נחרוץ ב- 1", 2", 6" ו- 7".



יש לנו שתי פינות שמורכבות מ- 4 ריבועים.

בכל אחת מהפינות נחתוך את שלושת הריבועים חיצוניים, ולרביעי, הפנימי, נחתוך משולשים ליצירת לשונית:



נשים דבק על הכנפיים החיצונית (בלבד) ועל שתי הלשוניות:




דף מדוגם בגודל ¾3" על ¾2".

ממליצה לעשות מגרעת. (הדרכה ליצירת מגרעת כאן).



נדביק את שתי הלשוניות הקטנות כל אחת אל הדופן שלידה:




נחבר את הלשוניות האחוריות ליצירת כיס:




נדביק את הכיס אל תחתית המעמד בצד אחד שלו:




נדביק דף מדוגם בגודל ¾5" על ¾3":






לדפנות הכיס: 2 מדוגמים בגודל ¾2" על  ¾".

נכין עוד כיס זהה ונדביק אותו אל הצד השני.

ומזכירה איך זה נראה:





רונית אורבאום שבדקה את ההדרכה, הציעה להוסיף דף מדוגם גם בתחתית המעמד.

זה ממש מצא חן בעני. המידות שלו:
דף מדוגם בגודל ¼2" על ¾3".

ותראו איזה מהמם יצא לה המעמד:



ומהצד:




תובנות:


1. אני אוהבת את הפרופוציות ואת זה שהמעמד דו צדדי ויש גם לאנשים שיושבים מולי גישה לפתקים.


2. יש לכיסים נפח של 1" וזה מאפשר לשים כמות ממש יפה של פתקי ממו.


3. כשמסתכלים מהצד הכיסים "מתרוממים" מעט מהשולחן, וזה יוצר קצת תחושת נדנדה. למרות שהמעמד יציב ולא מתנדנד אני אוהבת את המראה ומוצאת שהוא מיוחד.


4. גודל פתקי הממו הלבנים שלי ¼3" על ¼3". זה משאיר לנו בכיסים מקום יפה להושיב עט. פרקטי ושימושי.


5. עבדתי עם דפי בסיס שחורים במשקל 350 ג'. סופר חזק.


6. מתאים לעבודה עם סטאק קטן בגודל 6" על 6".


7. תודה לרונית אורבאום שבדקה את ההדרכה והוסיפה תובנות חכמות משלה.


8. סטאק Forever Young של Mintay. 

תגובות

  1. מדליק לאללה!! בא לי להכין..

    השבמחק
  2. הדרכה אלופה!
    כמו כל ההדרכות שלך!
    תודה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם