קופסה עם קש - הדרכה


תודה על כל התגובות וההודעות בנוגע לחסימה שלי בפייסבוק.

בדרך נס כלשהי, כמו שהיא הופיעה ככה היא נעלמה, ואני שוב מחוברת לפייס (:

אני נתקלת ברשת בכל מני וריאציות כאלה של הקופסה (לדוגמא כאן), ומזמן התחשק לי לנסות.
אבל מה, ההדרכות שראיתי לקופסה הן לגודל ממש קטן. 2" על 2".
הכנתי כזאת ואני נותנת לכן גם פה את המידות, אבל זה היה ממש קטן מדי לטעמי. לא גודל ממשי שאפשר לשים בו כמות סבירה של פינוקים ולתת מתנה.
אז תכננתי את הקופסה לגודל של 3". זה יותר מסובך אבל לדעתי שווה את זה.

צבעוני ושמח. בדיוק כמו שאני אוהבת (:







והנה אחת כדי שתראו אותה פתוחה:





הדרכה לקופסה הגדולה:

* דרוש דף בסיס אחד. אני עבדתי עם דף במשקל 250 ג'.

דף בסיס בגודל 6" על 9".

בדופן של 6" נחרוץ ב- 3".
בדופן של 9" נחרוץ ב- 3", וב- 6:



כשהדף עם הדופן של ה- 9" כלפי מעלה, נסמן בשני הריבועים הפינתיים העליונים אלכסונים כמו בתמונה:
(תודה לעדן רוזנבלאט על התמונה)




נחתוך החוצה את שני האלכסונים האלה:
(תודה לעדן רוזנבלאט על התמונה)



זה מה שנשאר לנו:



נעבור על כל סמני החריצה עם עצם קיפול, כשאת האלכסונים מקפלים לכיוון השני, כמו אוזניים (:



דף בסיס בגודל 4" על ½9".
בדופן של ½9" נחרוץ ב- 3", 6", 9".
בדופן של 4" נחרוץ ב- ½", וב- ½3:



כשהדופן של ½9" כלפי מעלה, וה- ½" פונה ימינה, נגזור משולשים בצורה הבאה:



נשים על הלשוניות דבק:



נעבור עם עצם קיפול על סמני החריצה:



עכשיו אנחנו הולכים לחבר את שני החלקים:



הלשונית של ה- ½" תודבק אל הריבוע המרכזי בחלק הראשון שלנו, כמו בתמונה:



נתחיל להרכיב קופסה:




הפוגה קלה למדוגמים:

4 דפים בגודל ¾2" על ¾2" לקופסה עצמה.
2 דפים בגודל ¾2" על ¾2" למכסה.



בחלק השני יש לנו ריבוע ללא לשוניות. 
אני שמה עליו לרגע את המדוגם ללא דבק, כשהוא מיושר לקצה של דף הבסיס השחור, ומפנצצת בפאנץ מגרעת את שני הדפים בו זמנית:



רואים איך זה נראה?



עכשיו נזיז את המדוגם למקומו, כך שיהיה מאטינג שווה, ונדביק:



חזרתי על הפעולה גם עם הצד השני של המכסה:



עכשיו נשאר רק להמשיך להרכיב את הקופסה (להדביק את שתי הכנפיים האחרונות שנותרו:



תזכרו שאת האוזניים (המשולשים) מקפלים כלפי חוץ:



נסמן על "האוזן" נקודה במרחק ¾" מהפינה העליונה (זאת שבתחתית התמונה):



ונעשה חור:



אם החור קטן מדי (אני עשיתי אותו עם קרופ-א-דייל והוא קטן מדי) אז נגדיל אותו מעט בעזרת עיפרון (תודה לקרן פרפרים על הטיפ). 
שימו לב להכניס את העיפרון מהצד החיצוני כלפי פנים. סובבו אותו לאט לאט והגדילו קצת את החור: 



עכשיו החור מספיק גדול כדי להעביר דרכו קש, והקפוסא שלנו מוכנה:




ולמי שרוצה בכל זאת, הנה המידות של הקופסה הקטנה:




ומזכירה לכן איך כל זה נראה:





תובנות:

1. חמוד וקליל, לגמרי מתאים לפינוק אישי.

2. אפשר להגדיל גם ל- 4", או להפוך למלבנית (לקרן פרפרים יש הדרכה לקופסה מלבנית דומה, שמכינים עם לוח מעטפות, כאן.).

3. החלק של הגדלת החור עבור הקש קצת מעצבן. וגם משאיר גימור לא יפה סביב החור. אפשר לשיף אותו למי שזה ממש מפריע.

3. תודה לעדן רוזנבלאט שבדקה את ההדרכה (:


תגובות