מעמד לאיחסון דיו

נתחיל שניה עם הודעה "מנהלתיות":

פתחתי קבוצת ווצאפ להודעות קונדסוניות.

בקבוצה תקבלו הודעות שלי בלבד, בנושאים הבאים:

  • פרסום הדרכה חדשה בבלוג
  • מועדי סדנאות (פרונטליות / זום)
  • פרסום פוסט חדש בבלוג
  • משחקים / אתגרים
מוזמנות להצטרף (:


ועכשיו קצת יצירה (:

בזמן האחרון אני קצת בקטע של חותמות בשכבות. ושל דיו.

אז הגיוני שהייתי צריכה איזה שהוא מתקן לדיו לשולחן שלי, נכון?

במפגש זום עם קרן פרפרים וסמדר אפשטיין תכננו והכנו ביחד מעמד ציפבורד מגניב (ומאתגר) לשישיות הדיו הקטנות.

מדהים לראות את הראש של השתיים האלה בעבודה. ומגניב לראות איך לכל אחת יוצא בסוף תוצר קצת אחר. קצת יותר ״שלה״. המעמד של קרן כאן וחצי הדרכה על הדרך, ושל סמדר כאן. קפצו לראות. שווה.

אז ככה הוא נראה:


והנה "המגרות" עם הדיו "פתוחות":


המגש העליון:



בבקשה תגידו לי שלא רק אני חושבת שהוא מושלם!



המגירות הן בעצם רופסאות שנשלפות לגמרי החוצה:



והסט על שולחן העבודה שלי מתקדם (:





תובנות:

1. אני נהנית בצורה שלא תתואר ממפגשי היצירה בזום. המפגשים האלה, עם קרן וסמדר, מאתגרים, והתוצרים לא שגרתיים (:

2. המעמד בנוי קצת כמו מסרק. או שלד של דג. איכס. צמרמורת. מסרק. כן. עדיף מסרק. כלומר יש עמוד מרכזי (בין כל שתי מגירות צמודות), ומדפים. למדפים אין גבולות, מה שיוצר מבנה מאוד מעניין, ופרקטי, כי לא שולפים את הקופסאות של הדיו החוצה רק מקדימה, אלה מהצד ומקדימה בו זמנית. אוחזים בהם בשתי אצבעות. הרבה יותר נח.

3. בגלל שמידות המעמד והקופסאות הוכתבו לפי מידות שישיות דיו קטנות, יצא שהמעמד מאוד בזבזני מבחינת דפי בסיס. תאכלס כל קופסה היא דף בסיס (21 הקופסאות של הדיו הן כבר 12 דפי בסיס), תוסיפו לזה את עיטוף הציפבורדים, הגב, המגש... אני מעדיפה לא לספור (:

4. אני מאוד אוהבת את צורת הדיגום שלי, זוגות זוגות (: והדיו בפנים מסודר לפי שישיות תואמות של צבעים או סדרות.

5. כמו כל הסט, גם המעמד החדש מקושט בדפים מהסטאק Simple Stories - Hey Crafty Girl Collection.

עכשיו מה שנשאר זה רק ליצור קצת. עם חותמנות ודיו (: ואני לגמרי על זה.



תגובות

  1. אנונימי5.12.20

    אז מה יהיה..????:-) :-).. ככה באופן קבוע הלב מתרחב מהנאה מול הקסמים השימושיים ביותר שה"טריו הגאוני" קרן+יעל+סמדר שמצליח להשאיר אותי ללא מילים.... עם כוכבים בעיניים,,:-) :-),,של אושר מרוכז ויצירתיות מופלאה!!! ולחשוב שאצלכן כל שצריך זה "משהו שימושי" וזה ישר מקבל אישור ביצועי מושלם! בדיוק כמו הקסם שמעל......... וזה כשאני נותרת ללא מילים ,,כן:-) :-) :-).. נפלא כבר אמרתי?...
    צילה:-)..[עם כוכבים בעיניים.... במנגה סטייל של התפעלות..:-) ]

    השבמחק
  2. יעל מהממת מוכשרת כל החדר שלך מעוצב להפליא ביצירות מעשי ידייך מושקע מרהיב מושלם

    השבמחק
  3. מעמד מהמם!! כל מפגש שלכן מפיק משהו נהדר!! אני מאוד אוהבת את ההדרכות שלך!!!🥰

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם