כרטיסי ברכה עם חותמות בשכבות

אני לא כל כך טיפוס של כרטיסי ברכה.

ועוד פחות טיפוס של חותמות.

אבל בתקופה האחרונה התחשק לי קצת... לא צביעת חותמות, אלא החתמה של אזורים מלאים.

אז קניתי לי מיסטי קטן, שלוש שישיות דיו, וכמה חותמות בשכבות.

ומעמד להחזיק את הדיו כבר יש לי. אז נשאר רק ליצור (:

אז הנה סדרכה ראשונה של קצת התנסויות ראשונות עם חברות ולבד.

כרטיס ראשון:



כרטיס שני:



כרטיס שלישי:



ותמונה משותפת:



תובנות:

1. עם המכשיר הנכון (מיסטי - היו לי שלושה סוגים אחרים לפניו וזה פשוט לא זה) והדיו הנכון (Altenew - היו לי כמה סוגים שונים לפניו וגם פה מסתבר שזה פשוט לא היה זה) והחותמות הנכונות (החתמה מלאה ולא לצביעה) - אני אוהבת (:

2. מה זה הסידור הזה שעובדים שעתיים על כרטיס אחד? איף!

3. בדף הלבן ששילבתי בכרטיס עשיתי הבלטות - ואני ממש אוהבת את האפקט.

4. שימו לב כמה שנקודות האפוקסי פה מוסיפיות. לאיזון. לצבע. לקומפוזיציה.

5. תודה לאפרת שטרסברג שעזרה וכיוונה ונתנה לי להתנסות - בדיו, בחותמות, בתובנות שלה....

תגובות

  1. מקסימים
    אפשר לדעת של מי החותמות ?

    השבמחק
  2. היי אפשר את המידות של הכרטיס של שני המדוגמים?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם