אתגר השמיניה - סיכום

ויהי אור.

מה שהלך פה השבוע היה מטריף ומטורף.

ההיענות שלכן לאתגר השאירה אותי המומה וללא מילים. אתן מדהימות.


אז רציתי לחלק אתכן כמה תובנות ומספרים:

1. על האתגר חשבתי ביום שני. כשחנוכה מתחיל ביום חמישי, כן?

2. מזל ששיתפתי ברעיון את רעות. כי אם רעות לא הייתה מתלהבת מהרעיון בטח הייתי גונזת אותו. פשוט חשבתי שחנוכה, כל הילדים בבית, מי בכלל ישב ליצור?

3. את הסקיצות הכנתי לבד. וזה היה יותר קל משחשבתי. מאוד נהנתי להכין אותן ואני חושבת שרואים בהן את הטאץ האישי שלי.

4. לא הספקתי להכין כרטיסים מראש. אז מצאתי את עצמי במרוץ כל יום מחדש, בדיוק כמוכן, להספיק להכין כרטיס להשראה לסקיצה.

5. מתברר שלהכין כרטיס הרבה יותר קשה מלהכין סקיצה. ידעתן? למה לא גיליתן לי? (:

6. לפעמים תוך כדי הכנת הכרטיס גיליתי שהסקיצה לא קלה כמו שחשבתי, או שאני בכלל לא אוהבת אותה.

7. אני בדרך כלל בכלל לא אוהבת להכין כרטיסים. איך מצאתי את עצמי מתחייבת לשמונה? (:

8. קיוויתי להכין את כל השמונה מאותו סטאק. אבל זה לא זרם. מי שהכינה את הכל מאותו סטאק יצאה עם סט מושלם.

9. הכרטיסים שלי בגודל ½4" על ¾5". לא חושבת שזה סטנדרטי, אבל אני מוצאת שקל לי יותר לעצב על כרטיס בגודל נורמלי עם משטח סביר לעיצוב (:

10. היה לי בתכנון להכין בסוף הדרכה לקופסה מתאימה. אבל לצערי לא הגדרתי לכן גודל קבוע לכרטיסים. אז תאכלס קופסה בגודל של הכרטיסים שלי לא תעזור לכן... באסה.

11. ביקשתי ממורן המילטון ונורית כליל החורש לעבור על הסקיצות לפני הפרסום. הן התלהבו, וזרמו איתי להכין כרטיסי השראה. זה אפשר לי קבוצת קיטורים ותמיכה מושלמת, ולכן השראה לכיווני שימוש שונים בסקיצות. אתן מהממות בנות. מה הייתי עושה בלעדיכן (:

12. ביום הראשון השתתפו 75 בנות.

13. 61 בנות השתתפו בהימורים. שלומית לוי ואביטל אגא בנימין ניחשו ש-70 בנות יעמדו באתגר, והיו הכי קרובות בהימור שלהן (:

14. 71 בנות רצו עם האתגר על כל 8 הימים!!! OMG! הזוכה בפרס הגדול היא דורית גינזבורג.

15. כ- 100 בנות השתתפו בסה"כ. הזוכה באתגר החלקי היא: טובי טיטלבאום.

16. לקח לי בין שעתיים לשלוש שעות כל יום למצוא את רוב הכרטיסים, לעבור עליהם, לקרוא את מה שכתבתן, ולהגיב. וגם ככה בטוח פספסתי חלק ):

17. רעות הצילה אותי, ובמשך שעות עברה כל יום על העבודות שהועלו לאתגר, וריכזה בטבלת אקסל מטורפת את כל הנתונים.

18. היה מדהים לראות כמה שהסגנונות שלנו, של כולנו, שונים, ואיך כל אחת מאיתנו לוקחת את הסקיצה למקום אחר.

19. עשו עלי שרשור מ"מים!!!!!

20. לאתגר הובטחו שני פרסים - מתנה מרעות. אבל ההענות המטורפת שלכן גרמה לנו לרצות לפנק אתכן בחזרה. אז מורן נורית ואני התגייסנו והוספנו עוד שלושה פרסים. עבודות יד מאיתנו. שלושת הזוכות הנוספות הן: איריס שמשון, נועה ארבל, לילך שוורץ.

21. 10 בנות כבר עובדות על האתגר / משחק הבא (: הצטרפו לקבוצת הווצאפ שלי כדי לקבל פרסומים בזמן אמת ולא לפספס (:


בנות, אתן מדהימות. פשוט אין עליכן. תודה על ההשתתפות, על שאתן זורמות איתי בשטויות שלי, ועל כל המילים החמות והאהבה שאתן מרעיפות עלי 

וחמשת הזוכות מוזמנות ליצור איתי קשר לקבלת הפרסים (:

עכשיו חידון קצר (:

1. מה שתי הסקיצות שאני הכי אוהבת?

2. מה הסקיצה שאני הכי פחות אוהבת?

3. לאיזה סקיצה הכי לא נצמדתי בהכנת הכרטיס?

4. לאיזה סקיצה היה לי הכי קשה להכין כרטיס?

5. איזה סקיצה לא הייתה בתכנון והצטרפה בשניה האחרונה?

6. כמה בנות חשבתי שירוצו על כל 8 הימים?

7. מה היה הכרטיס הכי מהיר שהכנתי (פחות מ- 10 דקות, בשעה 2 בלילה).

8. מה הכרטיס שאני הכי אוהבת?

9. איזה כרטיס אני הכי פחות אוהבת?

10. באיזה מהכרטיסים כבר השתמשתי?


וסדרת הכרטיסים שלי:

נר ראשון:

נר שני:

נר שלישי:


נר רביעי:

נר חמישי:



נר שישי:

נר שביעי:

נר שמיני:





תגובות

  1. אלופה....איזה כייף ומאתגר זה היה..אין ספק שתחושת הניצחון שצלחתי את כל שמונת הכרטיסים...ואפילו זכיתי ביום האחרון שהבת שלי תצטרף ותכין גם כרטיס ..אושר עילאי.
    תודה ענקית

    השבמחק
  2. אצטט אותך ואומר פשוט - מהממם ומהממת!!! ❤️

    השבמחק
  3. יעל האתגר היה כייפי. ניכרת ההשקעה והיחס האישי שלך ושל כל הצוות . מילה טובה, פירגון וזה שווה הכל. תודה רבה לכן, נהנתי מכל רגע

    השבמחק
  4. ראיתי מהצד לצערי לא הצלחתי להשתתף כי עבדתי שבוע מלא דווקא השבוע מודה ומתוודה התבאסתי אבל בינינו ...מתכננת לאתגר את עצמי בלי קשר😉

    השבמחק
  5. אנונימי19.12.20

    את בטוחה שאת אמיתית??????......העלית פרוייקט מורכב ומושקע בהרבה מחשבה תכנון וארגון והרבה השעות של הכל ביחד.....בלתי נתפס מבחינתי,,והכל נעשה בארגון מדוייק מופתי כשמעבר לארגון מאחורי הקלעים ,, היתה גם התייחסות מושלמת חמבקת מעודדת ומחמיאה לפוסטים שהועלו,,ובמקביל הל תקתק במדוייק,, בקיצור,,, בא לי לכתוב ש"אין לי מילים" אבל יש הרבה מילים שמתארות את העשיה הנפלאה וכולן נכונות ומסכמות הכל בתודה ענקית וגדולה.. תודההההההההההה
    ולגבי ה"שאלון":-).... תשובה אחת,,,, מהממת את....!!!!!!!!!!!!

    צילה.... :-)

    השבמחק
  6. את אלופה ומהממת, איזה כיף של אתגר, מזל שלא גנזת אותו! תודה!
    מחכה לאתגר הבא!!!

    השבמחק
  7. יעל מהממת לא הצלחתי להגיע להכנת ברכות לאתגר אבל עקבתי בהנאה עבודות מרהיבות מהודרות קסומות אין עליך יעל ולצוות כולו יישר כוח הבאתם המון אור צבע ושמחה 👏👏👏💖

    השבמחק
  8. וואוו . יעל אני לא מאמינה. קראתי את מה שכתבת והתרגשתי. כמה מחשבה, זמן כישרון,רצון ליצור קשר דרך האומנות והיצירה בחיבור לזמן שמטרתו להפיץ אור ושמחה. הצלחת הרבה מעבר למה שתכננת וזה כל כך ניפלא. לא חשבתי שאהיה מסוגלת להתמיד אך היה משהו סוחף ומעניין שהביא להענות. התחברנו למה שהתכוונת והיצירה הביאה לכל זה . פתאום קלטתי את השם שלי מופיע בין השורות . אני? ממש הפתעה לא רגילה. תודה לך יקירה. וכמובן למורן לנורית ולרעות . אתן שילוב מדהים.

    השבמחק
  9. את נהדרת.... כולן בעצם אבל את התעלית על כולן
    לא השתתפתי באתגר (ביטחון אישי בקרקעית וחוסר יכולת החלטה שמובילים לשיתוק יצירתי...) אבל נהנתי מכל הכרטיסים שהועלו ושומרת לעצמי את כל הסקיצות בפרטי.
    תודה על כל ההשקעה שלך והנתינה האינסופית לחלוק עם כולנו את חדות היצירה ❤

    השבמחק
  10. יעל את מדהימה!
    ממש מתבאסת שלא הצלחתי להשתתף בפרוקייט, הייתי עסוקה בלהכין אלבום מהדרכה שלך (שעוד לא סיימתי!!!!!)
    כיף שיש אתגרים כאלה.

    השבמחק
  11. וואו. מהמם. לא הספקתי להצטרף לאתגר אבל עשית לי חשק. אולי אכין עכשיו את כל השמיני לפי הסקיצות שלך. אאתגר את עצמי

    השבמחק
  12. וואו, איזה כיף!!! טוב, זה לא הגיוני בכלל... אני ממש בהלם! הצטרפתי רק ברגע האחרון, ובאמת ממש בשביל הספורט.
    ולא כיוונתי לזכיה בכלל כי הזכיה הייתה שהיה כל כך כיף! בשבילי שלושה כרטיסים בסופש אחד זה המון...
    אז אני לא מאמינה בכלל שהשם שלי כתוב כאן, ועוד בבלוג הכי מדהים שקיים. איזה כבוד...
    יעל, אין עלייך ועל היוזמות והמרץ שלך, הארגון והתמיכה בקהילת היוצרות, ויותר מזה על הנדיבות והטוב לב הנדירים,
    התשומת לב האישית והפרגון לכל אחת!
    באמת שאין מילים!
    תודה ענקיתתתתתתתתת לך ולרעות על האתגר, על הזכיה, ועל כל השבוע המדהים עם ההשראה האינסופית.

    השבמחק
  13. מדהימה מדהימה מדהימה, היה כיף אדיר והמון תודה לך!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם