קופסת ברכות לדנה

 רווית הזמינה לדנה, גיסתה, קופסת ברכות ליום הולדת 40.

רווית אספה 40 ברכות מחברים ומשפחה, ו-40 יום לפני יום ההולדת היא התחילה להשאיר ברכות בתיבת הדואר. בכל יום ברכה אחת. עד ליום ההולדת עצמו, שאז דנה קיבלה את הקופסה, שבה היא תוכל לאגד את כל הברכות ולשמור אותם.

איזה רעיון מהמם, נכןן?

הקופסה גדולה, בערך בגודל של A5, ובנויה מציפבורד.



אני מאוד אוהבת את ההמשכיות של הדיגום שלה מהמכסה אל גוף הקופסה (:




הנה הקופסה פתוחה:





הוצאתי את הברכות החוצה, אני לא יודעת אם רואים בתמונה, אבל בתוף הקופסה בנוי שיפוע, שעזר לאזן את הברכות בצורה ישרה:

הנה הברכות:


אני אוהבת את תמונות המניפה האלה (:


כמה תקריבים לדוגמא על הברכות.

את הברכות הארוכות יותר הדפסתי על דף עבה, והכנסתי לכיסים:








ואת הקצרות יכולתי להדביק ישירות על המדוגמים:











תובנות:

1. קופסאות הברכות הן לגמרי פרוייקטים מרגשים. והרעיון לתת ל"ילדת" יום ההולדת ברכה בכל יום - ממש אהבתי. זה גם גרם לזה שלא יכולתי לשלב על כל עמוד שתי ברכות. כלומר, היו פה 40 ברכות נפרדות. 40 דפים. זה ה-ר-ב-ה (:

2. את הברכות הארוכות יותר שילבתי בתוך כיסים. זה אומר שבשליש מהכרטיסים היו כיסים, וזה אומר שהנפח למטה היה משמעותית גדול יותר, והערימה כולה לא הייתה מאוזנת. לכן בניתי "במה" אלכסונית בתוך קופסת הציפבורד, כדי שכשפותחים את הקופסה הברכות יהיו מאוזנות. פעם ראשונה שאני עושה דבר כזה, והייתי גאה מאוד על התוצאה (:

3.  הברכות מקושטות בצורה מאוד עדינה. ומשולבים בקישוטים נקודות אפוקסי (שאני כל כך אוהבת). אז מתברר שבכמות כזאת של ברכות, גם הן נמוסיפות לנפח של הערימה (:

4. רוב הברכות באותו גודל, אבל הקצרות יותר אפשרו לי לשחק עם גודל הדף. אני חושבת שזה יצא מראה קצת יותר קליל וצעיר.

5. זה היה פרוייקט מאתגר מאוד, והיה שלב שכמעט שקלתי לוותר, אבל רווית לא איפשרה לי (: הסיפוק בסוף, כשהכל היה מוכן, וכשרווית סיפרה לי איך דנה מתרגשת ושיתפה אותי בתהליך, היה לגמרי חווייתי ושווה הכל (:

תגובות