ארגז!!!

מלא זמן שאני רוצה להכיו ארגז.

אבל מה, אין שום סיכוי שאני אכין כזה לבד.

אז ביום שבת קרן וסמדר התלהבו איתי, ויש לנו ארגזים!

הארגז בגודל 10" על 7" גובה 5".

תראו את הדבר המושלם הזה!

ועל השידה בסלון, כדי שתקבלו קצת פרופרציות על הגודל.

וריק:



ויש כמובן גם אפשרויות שימוש נוספות...

ארגז לכל תבניות החיתוך שלי:

או לסטאקים קטנים 6X6:


 

תובנות:

1. הארגז גדול, ומהמם, ועכשיו בא לי למלא את החדר בארגזים. ניסיתי לשכנע את קרן וסמדר שהן לא אוהבות את שלהן, ושיתנו לי אותם, אבל משום מה לא הצליח לי (:

2. כל העיטוף באפלין. אני מתחילה להבין שכשאני עוטפת באפלין אין בעצם מקום לדיגום. 

3. אינסטקטיבית רציתי אפלין שחור. אכשהו, לא לגמרי ברור לי איך, הגענו לשילוב הזה, ואני עפה עליו. פעם, ךפני שעברתי לעבוד רק עם דפי בסיס שחורים, מאוד אהבתי לעבוד עם חום ונגה. זה הזכיר לי כמה שאני אוהבת את הצבע (:

4. תודה לקרן פרפרים ולסמדר אפשטיין על מפגשי יצירה קסומים, שמביאים אותי לגבהים אחרים, גם מבחינת אנרגיות וגם מבחינת יצירה 💜.

תגובות

  1. טוב, את יודעת שאני מתה על הצבע הזה והארגז שלך כמובן יצא מווושלם! ולגבי התמונות עם תבניות החיתוך והדפים - חשבתי שאין לך כלום? (-:

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק! ראית כמה שהוא ריק? 🤣🤣🤣💜💜💜

      מחק
  2. ארגז מושלם! אלופות עבודת הנמלים אתן.. בטח לקח שעות.. ויצא מהמם!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם