הקלמר החדש שלי

ממפגש היצירה הראשון שלנו, קרן אמרה שהיא רוצה להכין כזאת קופסה, עם פתיחה שנוסעת במסילה.

אין לי שמץ איך לתאר את זה חוץ מלהגיד שככה נראתה הקופסה של ה-רמיקוב (Remi Cube) כשהייתי קטנה ושיחקתי אצל סבתא שלי (:

ואני? קטונתי. אמרה שרוצה? נעשה. מתישהו, כן?

אז סוף סוף הגיע הזמן, ובמפגש זום עם קרן פרפרים וסמדר אפשטיין הכנו את הקופסה המדוברת (:

וכשאני אומרת "הכנו" אני בעצם מתכוונת להגיד שקרן מחשבת, מתכננת, מודדת, מסבירה, ואני וסמדר שואלות שאלות ומציקות ומבלבלות באופן כללי (:

תראו כמה שזה מהמם (:


שמות לב שהדיגום המשכי?




והנה המכסה נוסע במסילה לקראת פתיחה:


ופתוח:


והקלמר שלי כבר מלא בדברים ונכנס לשימוש (:



תובנות:

1. גודל הקלמר ½7" על 4". הגובה שלו ½2". מושלם. מה לא נכנס בו! ממספרי טים הולץ, עצמות קיפול, סרגלים קטנים, עטים, טושים, עפרונוץ... מה שלא תרצו (:

2. הוכן עם שאריות (לא להאמין שהוצאתי מזה עוד פרוייקט) של סטאק Crafty Girl של Simple Stories, שאיתו מדוגמת כל פינת העבודה שלי (:

3. אם תשימו לב הדיגום המשכי. אני ממש אוהבת (:

4. החלפתי את הקלמר הישן שלי, שהכנתי לפני שנה, בקלמר חדש, וזה עשה לי מצב רוח כייפי ממש (:


תגובות