לומדת ומיישמת - קופסאות מציפבורד

לאורך השנים האחרונות אני מחפשת את השיטה היותר מוצלת להכנת קופסאות מציפבורד.
עשיתי ניסיונות בכל מני שיטות, וגם העליתי לחלקן הדרכות (למשל בהדרכה פה, ובהדרכה פה .

בפסוט הזה אני מעלה שלוש קופסאות ציפבורד שונות, גם בגדלים, גם בשימושים וגם בקישוטים שלהם.
כל השלוש נעשו עם השיטה שלמדתי בסדנה של קרן פרפרים.

כרגיל, הסדנה הייתה חוויה נפלאה. קרן מקצועית ומלאת ידע, מלאת סבלנות, ועוזרת לפני ואחרי בכל שאלה שעולה על הדעת, ותאמינו לי שאני לא תלמידה פשוטה ):

הנה הקופסה שהכנתי בסדנה:












הסדנה מאוד מורכבת, והיה ברור לי שאני חייבת לתרגל, ומהר.
אז כשבוע לאחר הסדנה התיישבתי ביחד עם רונית אורבאום כדי לנסות ליישם את השיטה,
וביחד תכננו ובנינו קופסה חדשה, ענקית, בגודל 6" על 8", עומק 2":

השקעתי בקישוט שלה מלמעלה, ואניממש (!!!) אוהבת:












והנה היא פתוחה:




עברו איזה חודשיים, והבנתי שאני ממש חייבת לתרגל על עוד קופסה.
נפגשתי עם רונית אורבאום וגילי פרי-גרינשפון ותכננו לנו קלמר מציפבורד.
כל אחד הכינה וריאציה מעט שונה.
הנה הקלמר שלי:







והנה הוא פתוח ורואים את כל ציוד היצירה שאני שמה בו:





וריק:






תובנות:

1. הסדנה של קרן מושלמת. רוכשים מלא ידע ומקבלים טיפים נהדרים. התוצר מאוד מרשים ולא הייתי מצליחה לעשות אותו לבד.

2. כשהסדנאות כאלה מורכבות חייבים לתרגל, ומהר, ולהמשיך לתרגל, עד שזה יושב לנו טוב. אני עדייןצריכה להמשיך את התרגול ומתכננת עוד קופסאות בקרוב.

3. יש לקופסת ציפבורד נוכחות מהממת, ויהיה מהמם לשים בתוכה אלבום תמונות (:

4. אני עפה על הקישוטים של הקופסה השניה (: ממש אוהבת את איך שיצא. בקופסה השלישית הרגשתי שאין צורך בקישוטים, אבל אני עפה על הסגירה שלה!

תגובות

  1. אני אמשיך באדיקות לתרגל איתך תכנון ובניה של קופסאות 😉
    באמת יצאו לך קופסאות מקסימות ומאוד שימושיות.
    נפלא!

    השבמחק
  2. דינה17.11.19

    קופסאות מהממות. ממש אהבתי. כייף לי לראות את המשמחה שאת מביאה לנשים שעושות את הסדנאות שלך:(

    השבמחק
  3. איך פיספסתי את הרשומה הזו??
    קופסאות אש!

    השבמחק
  4. אחת אחת!! נפלאות הצ'יפבורד.. את אלופה. גם רונית!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם