על סדנה ועל מיני שאריות

לא מזמן העברתי סדנת קפסולת זמן אמהות ובנות, בסגנון של הקפסולה שהכנתי לעדי לבת מצווה שלה.
בשביל הסדנה הדפסתי לנערות (10-14) סטאק משלי, כי חשבתי שצבעי שחור, ורוד, לבן וזהב יתאימו בול לגיל. זאת הייתה התנסות שלמדתי ממנה המון (:

הילדות היו מהממות, עבדו מסודר ומדוייק, ויצאו עם קפסולות זמן משגעות לגמרי.

תראה כמה שזה יפה:






ושתי תמונות קבוצתיות כי זה כל כך פוטוגני:



תראו כמה שהילדות (אלה מהן שהסכימו להצטלם) מהממות (:



כשהבת שלי, עדי, ראתה את הדפים שנשארו, היא התבאסה שלא נשארו גם בשבילה.
אז אספתי את השאריות, וביחד איתה (אירוע נדיר) הכנו לה מיני אלבום קטן.

האלבום:







ודוגמאות לדפים בפנים:











תראו כמה שהוא פוטוגני:






תובנות:

1. כשכבר החלטתי שאני מדפיסה סטאק התברר לי שמאוד קשה לבחור מה להדפיס. הרבה יותר קשה ממה שחשבתי. עד עכשיו לא סגורה עליו. חלק מהילדות התחברו אליו וחלק פחות.

2. הדפסה של סטאק בכמויות קטנות (לא מסחריות) היא לא בהכרח רווחית, ושני בתי דפוס שניסיתי לעבוד איתם נתנו איכויות שונות. אין ספק שזה דרש ה-מ-ו-ן התעסקות והתרוצצות. מצד שני זה אפשר לי לעשות תוצר לגמרי משלי, ולהדפיס יותר דוגמאות מבדרך כלל.

3. גודל מהמם למיני אלבום. 6" על 4". מתאים בול לתמונות 9 על 13 ס"מ.

4. הספירלה בכוונה לא מקצה עד קצה. אני מוצאת שזה נותן מראה יותר קליל. סגירת הספירלה עדיין בגדר תעלומה. לפעמים היא יוצאת לי עגולה ומושלמת, ולפעמים היא מתכווצצת לי טיפה. 

5. דפי מג'סטיק שחורים מנצנצים לגמרי מהממים, נותנים נצנוץ קליל מושלם.

6. הילדות עפות על השייקרים, לדעתי זה היה החלק הכי כייפי בסדנה (:

7. יש במיני המון דפים. קצת יותר מ- 20. יחד עם כריכת הציפבורד זה נותן לו עובי משגע ויוצא מאוד מרשים.

8. במיני אלבום עבדתי הפעם עם מאטינג של ¼", ולא ⅛" כמו תמיד, ואני ממש אוהבת את איך שזה יצא פה.

תגובות

  1. אוקי, קודם כל - זה מעלף! משגע! יפהפה! בא לי גם!!!
    שנית - את מוכרת מהסטאק הזה? (ראי ערך בא לי גם). הוא משגע!!!!
    ושאלה - השייקר ע"ב צ'יפבורד או דו צדדי ספוגי?
    ווא , יעל, הכל כ"כ יפה!!!

    השבמחק
  2. נטע דביר2.11.19

    בתור "הורה מלווה" של ארבע בנות בסדנא המדוברת - הסדנא הייתה מדהימה, נתנה לבנות את היכולת לעבוד לגמרי לבד (כן, הייתי תפאורה נחמדה שם) וליצור תוצר מרשים וגדול שכזה, לגמרי בעצמן!
    יעל, את מדהימה!

    השבמחק
  3. כתבתי לך בפייס וגם כאן, כל דבר שאת נוגעת בו הופך ליצירה מושלמת, והסטאק...קבלי תיקון מזמינה 3 כאלה לא 2.
    את באמת משהו מיוחד בעולם היצירה.
    יבורכו ידייך

    השבמחק
  4. דינה3.11.19

    אלבומים מהממים. איזה כייף לבנות ולאימהות וגם לעדי (:

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם