מיני עם כיסים - הדרכה

זה כנראה אחד מהמיני אלבומים היותר קלים שהכנתי, ויחד עם זה הוא מרשים.
הדרכה מצויינת למתחילות, וגם לכאלה שלא (:

אני כרכתי עם סינץ, אבל מי שאין לה יכולה כמובן לכרוך עם שתי טבעות.

הכריכה:





שלושת המשפטים לקישוט מודבקים עם דבק דו"צ עם נפח:




כפולה ראשונה:




והכרטיסיות:



כפולה שניה:


כרטיסיות לתמונות בגודל הדפסה 9 על 13 ס"מ:




כפולה שלישית:





כפולה רביעית:



כפולה חמישית:


רק אני חושבת שזה פשוט מושלם?





כפולה שישית:







כפולה שביעית:



כפולה שמינית:








כפולה תשיעית:



הדרכה:

כריכה:

2 ציפבורדים בגודל 6" על 8".
2 דפי בסיס בערך גודל 10" על ½8.


מדביקים את הציפבורד על אחד מדפי הבסיס כשהוא ממורכז פחות או יותר:


בעזרת סרגל פינות חותכים את המשולשים בפינות:


שמים דבק על שתי הכנפיים הארוכות:


עוברים עם עצם קיפול מסביב לכל הציבורד:


מקפלים כלפי פנים את שתי הכנפיים הארוכות, ומדביקים:


בעזרת עצם קיפול משטחים את הצ'ופצ'יקים הקטנים שנוצרו לנו בשתי הכנפיים הקצרות:


שמים עליהן דבק:


מקפלים אותן כלפי פנים ומדביקים:


חוזרים על התהליך עם הציפבורד השני.

4 דפים מדוגמים בגודל ¾5" על ¾7 (2 לכריכה החיצונית ו- 2 לכריכה הפנימית):



המיני אלבום:

דפי בסיס: 8 רצועות בגודל 6" על 11".
בדופן של 11" נחרוץ ב- 8".


נקפל לפי קו הקיפול שיצרנו, ונעבור עם עצם קיפול:


מדוגמים:
16 דפים בגודל  ¾5" על ¾7.
8 דפים בגודל  ¾5" על ¾2.


נדביק את הדפים הגדולים:


 נשים דבק על החלק התחתון שנשאר לא מדוגם.

אני שמתי דבק סקורטייפ (חזק) ברוחב "⅕, כדי "לגנוב" מהכיס כמה שפחות:


 מקפלים את הכיס כלפי פנים ומדביקים.
מדביקים גם את המדוגם הקטן יותר:


חוזרים על התהליך עם כל הדפים.

מסדרים את הכריכה וכל הדפים למיני אלבום.
אפשר לסדר כשהכיסים תמיד פונים לצד אחד קבוע, או לשחק איתם (כמו שאני בחרתי לעשות).

כורכים בעזרת סינץ, או בעזרת שתי טבעות.

כרטיסיות:
שילבתי 2 סוגים של כרטיסיות.
אחד סתם לכייף ולאווירה - שיחקתי עם הגדלים בהתאם לכרטיסיות שהיו לי בסטאק.
כרטיסיות לתמונות בגודל הדפסה 9 על 13 ס"מ (½3" על 5"). גודל הכרטיסיות האלה: ¾5" על ¾3".

מזכירה איך כל זה נראה:




תובנות:

1. גדול נהדר למיני אלבום. מתאים לתמונות בשני גדלי ההדפסה הסטנדריים (10 על 15 ס"מ ו- 13 על 9 ס"מ). אני הכנתי את התשתית לגודל ההדפסה הקטן מבין השניים כדי שישאר לי מקום קצת יותר גדול לקישוטים.

2. סטאק מהמם Jillibean Soup - Spoonful of Soul Collection שהכל מצליח איתו. והשתמשתי יחסית די הרבה גם בדפי הקישוטים. כנראה בגלל שהם היו מלאי משפטים שמצאו חן בעני.

3. לקנות ספירלות (בגודל 1"). לגמרי נגמרו לי ואילתרתי. זה הגודל הכי שימושי אצלי. ומי שאין לה סינץ לגמרי יכולה לכרוך עם טבעות. זה לא יגרע מהאלבום בכלל.

4. מאחר ואני מכינה מלא מיני אלבומים אני לא מספיקה לצלם כל כך הרבה תמונות של הילדות (: אז הפעם השקעתי ושמתי מעין "place holders" וזה גמרי (!!!) משדרג את האלבום והצילומים!



תגובות

  1. מאד אוהבת את האלבום שיצא לך. גם אני התחלתי לשים באלבומים שלי space holders. זה יותר נוח גם למי שמקבלת.

    השבמחק
  2. משגע, פשוט ושימושי כתמיד. תודה אהובה מוכשרת! 💛

    השבמחק
  3. הדרכה מצויינת

    השבמחק
  4. אלבום מקסים, כל כך אוהבת את ההדרכות שלך, מאד ברורות וטובות.

    השבמחק
  5. מהמם יעלי 😍
    אני מאוהבת בגימורים המדוייקים שלך 😊

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

אשמח לשמוע את דעתכם